Alltid
 
Aldrig
 
Perfekt med trådar som denna när man är osäker på om en ny funktion kommer att användas. Står inför samma dilemma :)
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Barnen använder den hela tiden men varken jag eller frun använder den. (Jag har testat och det är inte så dumt, men det blir av någon anledning inte av för min del.)
 
Hvergang!
 
  • Gilla
toolman77
  • Laddar…
Alltid, tycker det är super men sambon gör det inte.
 
-RB- -RB- skrev:
Barnen använder den hela tiden men varken jag eller frun använder den. (Jag har testat och det är inte så dumt, men det blir av någon anledning inte av för min del.)
Ta bort väggfästet för handduschen och du kommer att använda den, när du väl använt den några veckor så kan du sätta upp väggfästet för handduschen igen. Fast det är klart, då behövs inte det längre...
 
  • Gilla
KriZomb och 2 till
  • Laddar…
Takdusch är det enda jag egentligen saknar sen jag flyttade från lägenhet till hus.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Alltid
Handduschen använder jag aldrig
 
Aldrig! Och blir INTE glad när någon lämnat den på och jag glömt kolla läget. Och vet aldrig vem jag ska bli arg på så skriker lite rakt ut bara så ingen missar att jag är missnöjd över all bli blöt i håret :crysmile:
 
  • Gilla
Teacer och 1 till
  • Laddar…
Alltid. Frun aldrig och om man läser svaren här verkar det helt klart vara ett manligt fenomen att man gillar takdusch. Vad drar vi för slutsats av det???
 
Kort hår = takdusch?
 
  • Gilla
Seet och 4 till
  • Laddar…
Helt rätt Johannes. Det tar evigheter att skölja långt hår med takduschen. Man kan säga att det inte går. Jag använder den aldrig.
 
  • Gilla
16386 och 1 till
  • Laddar…
Jag valde bort när jag gjorde badrummet, vanligt duschmunstycke på stång funkar alldeles utmärkt, bättre tryck tycker jag nog. men det är nog lite beroende på ytan i duschen också, jobbigt att tvåla in sig i ständig stril. Sen är ju det vanliga munstycket bra att skölja duschväggarna med. Ser takdusch som lite av en modegrej som funkar bäst i badhuset.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
G Gavel skrev:
jobbigt att tvåla in sig i ständig stril.
Ett alternativ är ju att stänga av vattnet när det inte behövs. ;)
 
  • Gilla
toolman77 och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.