Svar: 1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet.
Vill vinna dessa till min sambo som går sitt sista år som vuxenlärling. Han förtjänar verkligen dessa!



Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa hörlurar med lång batteritid

[bild]

ROG Strix Fusion Wireless är ett headset som inriktar sig mot gamers, men som såklart fungerar för alla som gillar att lyssna på musik. 15 timmars batteritid borgar för att du ska slippa ladda dem särskilt ofta, och dessutom har de upp till 20 meters räckvidd. Veckans vinnare tar hem ett exemplar av de här nykomlingarna från ROG.

Totalt värde cirka: 1 600 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: ROG Strix Wireless använder sig inte av blåtandsuppkoppling och har därför längre räckvidd. Vilken teknik använder de?
Svaret hittar du här: [länk]

1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet
X. Wifi via 5-gigahertzbandet
2. 4G

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från ROG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar ROG för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar 1, 2,4GHz.

Nu för tiden sitter jag framför TV'n med en 5 meters kabel till ett par vanliga hörlurar som är inkopplade till vår HTPC, så jag inte stör min fru som använder bordet intill som arbetsplats.
Den där kabeln har hela familjen lyckats snubbla på väldigt många gånger, och då rivs allt på det lilla soffbordet ner.
Väldigt irriterande.
Detta hade varit en fin lösning.
 
1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Studerande småbarnsfar med två katter, kablar går åt i samma mängd som pasta här hemma nu. Ibland behövs lugnet ett bra headset ger där man inte behöver vänta in att kabeln blir söndertuggad eller avsliten.
 
Svar 1: Wifi via 2.4gHz bandet.

Motivering: Mina hörlurar används hela tiden av mina barn och jag får vara utan... :(

mvh
P.


Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa hörlurar med lång batteritid

[bild]

ROG Strix Fusion Wireless är ett headset som inriktar sig mot gamers, men som såklart fungerar för alla som gillar att lyssna på musik. 15 timmars batteritid borgar för att du ska slippa ladda dem särskilt ofta, och dessutom har de upp till 20 meters räckvidd. Veckans vinnare tar hem ett exemplar av de här nykomlingarna från ROG.

Totalt värde cirka: 1 600 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: ROG Strix Wireless använder sig inte av blåtandsuppkoppling och har därför längre räckvidd. Vilken teknik använder de?
Svaret hittar du här: [länk]

1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet
X. Wifi via 5-gigahertzbandet
2. 4G

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från ROG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar ROG för att de sponsrar den här tävlingen.
 
1. 2,4 GHz Wifi

Då mina Asus-lurar precis gett upp hade de här varit underbara för att slippa störa. Låter underbart med så stor rörelsefrihet.
 
Rätt svar: 1

Motivering: Orkar någon ens läsa alla motiveringar, jag chansar på att ni lottar ;)
 
  • Ledsen
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar 1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Med ett par ROG Strix Wireless skulle jag kunna jobba i lugn och ro! För utanför kontorsfönstret passerar ett tåg var tredje minut, typ:

Jake:
How often does the train go by?

Elwood:
So often you don't even notice it.



Extra plus för att dessa hörlurar ska vara extra bekväma så att man slipper svettiga öron.
 
Redigerat:
Svar: 1

Mobilen stremar ofta musik/filmer till hembion så sonen kan kolla på sina barnprogram.

Pappa vill också samtidigt kunna lyssa på "how-to" videos från Youtube men det fungerar inte när telefonens ljud alltid är i alla högtalarna i huset. Hörlurarna hade löst detta problem i våran familj!
 
svar: 1 2,4Ghz wifi
för att jag enkelt skall kunna fälla upp mikrofonen så laget inte hör när frun börjar tjata om att jag skall börja bygga på huset igen....
 
Svaret är 1

Motiveringen är: Det kostar att renovera. Skulle så gärna vilja ge det till världens underbaraste som står mitt i renovering av en bostad, älskar musik och har stort behov av trådlösa lurar när golv ska brytas och annat jobb då sladdar är otänkbart.
 
Svaret är 1, 2,4GHz
Enkel motivering. Det blir inget störande oljud i huset från 17-åringens datorhögtalare med ett bra headset ;)
 
Svar: 1

Då vi nyligen har fått ett tredje barn så har jag blivit av med kontoret. Detta gör att alla måste samsas i vardagsrummet för att titta på tv, dator eller surf platta.
Nu har det även visat sig att vårt tredje barn inte är så bra på att sova, så man måste smyga runt på tå hela kvällarna. Ett par bra hörlurar skulle helt klart hjälpa till i vardagen där hemma.
 
Svar: 1
3 stycken ungar i ålder 0, 2 och 4 skulle vara skönt att höra något annat. :)
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa hörlurar med lång batteritid

[bild]

ROG Strix Fusion Wireless är ett headset som inriktar sig mot gamers, men som såklart fungerar för alla som gillar att lyssna på musik. 15 timmars batteritid borgar för att du ska slippa ladda dem särskilt ofta, och dessutom har de upp till 20 meters räckvidd. Veckans vinnare tar hem ett exemplar av de här nykomlingarna från ROG.

Totalt värde cirka: 1 600 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: ROG Strix Wireless använder sig inte av blåtandsuppkoppling och har därför längre räckvidd. Vilken teknik använder de?
Svaret hittar du här: [länk]

1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet
X. Wifi via 5-gigahertzbandet
2. 4G

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från ROG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar ROG för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 1,
Motivering: De skulle se bra ut med mig i sig ;)
 
Hej hopp

Rätt svar: Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Jag är långt ifrån en gamer
Enligt min son, snarare lamer
Men skulle jag dessa vinna
Min hjältestatus jag skulle återvinna
Då kan han gamea, aima, stunna och chatta
Utan att störa oss föräldrar som ändå inget fatta

Det jag vill ha sagt med mitt kassa rim. Jag ger lurarna till sonen så han kan spela med sina vänner online utan att resten av oss i huset behöver höra om ACE, lagg och noob.

Ha det fint,
Tommy
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.