Shit, den missade jag.:rofl:

Trodde också som @Troberg att det var den svarta rutten.
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Inte kul. Jag borde känna mig kränkt, så det gör jag nu. Min Transit tjänade mig väl under de åren jag hade en, dess enkelhet var nyckeln till dess framgång. Sådant ska man inte skoja bort. Var är kränkthetsblanketten?
 
Var din transit svart?
 
  • Gilla
faf och 1 till
  • Laddar…
Nej jag köpte den vitt, med kvitto. Nu behöver jag inte bara en kränkthetsrapport utan också ringa polisen och anmäla dig för förtal. Har jag hört.
 
  • Gilla
  • Haha
ylven och 17 till
  • Laddar…
Transiter är slitstarka bara man har en svets så plåten kan bytas med jämna mellanrum:)
 
MathiasS MathiasS skrev:
Inte kul. Jag borde känna mig kränkt, så det gör jag nu. Min Transit tjänade mig väl under de åren jag hade en, dess enkelhet var nyckeln till dess framgång. Sådant ska man inte skoja bort. Var är kränkthetsblanketten?
@mexitegel hade dem igår.:rofl:
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Shit, den missade jag.:rofl:

Trodde också som @Troberg att det var den svarta rutten.
Det är fredag, min hjärna funkar inte idag...
 
Jag är föräldraledig, min hjärna har inte funkat på ett tag ;)
 
  • Gilla
Pagno och 3 till
  • Laddar…
Bakdelen av en släpvagn med logga för "Brahe Plattssättning" som inkluderar en byggnadsruin i designen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Om man på något sätt ska verka i byggbranschen, så ska man kanske inte ha en logga som anspelar på bygdens mest kända ruin...?
En ruin av en gammal borg med flera fönsterhål, belägen på en kulle med utsikt över havet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Tycker du har en poäng, men jag störde mig mer på att dom lyckats få in TRE olika typsnitt i sin logga.
 
  • Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Njae, det är faktiskt bara ett typsnitt, om än i olika storlek och grad.
 
  • Gilla
perojonsson och 6 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Tycker du har en poäng, men jag störde mig mer på att dom lyckats få in TRE olika typsnitt i sin logga.
Mja, nog för att jag gett upp om typsnittsanarkin i enklare företagsloggor för längesen, men i det här fallett är det som @fahlis säger - samma typsnitt, bara olika storlek och grad. Alltid något.
 
Så länge de inte har comic sans går det mesta att förlåta ;)
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Comic_Sans_Rules.png
 
  • Arg
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Nej ;)
 
  • Gilla
LJC och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.