Svar: 2 - till klockan 22

Jag och min lilla familj bygger för närvarande hus med oinredd övervåning så jag skulle ta pengarna och köpa några saker som behövs för alla kommande kvällar och helger jag kommer slita där uppe. Exempelvis skruvdragare, cirkelsåg och annat för att underlätta kommande husliv och snabbare kunna göra att ungarna snabbt får ett sovrum på övervåningen.
 
2. Till kl 22

Då vi ska slå upp en ny innevägg och inreda nytt sovrum så kommer detta presentkort användes till en snygg innedörr till rummet.
 
  • Gilla
anhack
  • Laddar…
Svar:
2 - till klockan 22

Motivering:
Vi bygger hemma!
 
Svar 2: till 22

Vi har en hemsk hall här hemma som verkligen sänker första intrycket när man kommer hem till oss.

Eller vad sägs om grön heltäckningsmatta och gammal vävtapet. Detta presentkort vore ju ett perfekt startskott för en makeover :)
 
Svar 2, 22:00
Med just nu två olika hus att renovera skulle varje liten sparad slant bli till stor hjälp. Kanske skulle presentkortet gå till den nya duschkabin vi behöver.
 
Svar: 2 kl 22:00

Motivering: Haft vattenläcka som precis är fixat, men måste betala nånting själva som försäkringsbolaget ger åldersavdrag från. Betyder att det blir mindre till annan renovering, så ett presentkort hade hjulpit lite till på vägen!
 
Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?

Rätt svar:
2. Till kl 22

Motivering:
Vi behöver införskaffa lite armaturer för att lysa upp vägen fram till vårt hus. Kommunen äger vägsnutten men den underhålls inte och det finns ingen belysning längs den idag. Förre ägaren hade några armaturer som stod längs vägen men dessa har gått sönder vid vägskottning.
 
Svar: 2

Vår trädgård är illa skött. Trist och grå.
Med ett presentkort skulle jag få tummen ur och till nästa säsong börja så.
 
Svar: 2, till kl. 22:00.

Motivering: De minsta barnen är snart 3 och 1 och deras egna rum behöver bli färdiga.
 
Svar 2: 22.00

Man kan inte allt när man renoverar, tyvärr... slutade med att jag köpte ett handfat som vvs-snubben inte kunde installera och med badrumsbudgeten redan borta skulle presentkortet gå till ett nytt handfat så badrummet äntligen blir färdigt!
 
Svar 2, kl. 22.

Köksrenoveringen har dragit över i både tid (6 månader, ÄN så länge) o budget (x antal tusenlappar ), så all hjälp på vägen är mer än välkommen.
När frustrationen sprider sig i huset i snabbare takt än renoveringen fortskrider, så är 2000:- till stor tröst o hjälp för fortsatta inköp på bygghemma.se. Som hittills levererat blandare, belysning, verktyg mm. till stor belåtenhet!!!
Nästa inköp på bygghemma.se skulle bli ett hyllsystem till det platsbyggda skafferiet.
 
Redigerat:
Svar: 2, 22:00

Ska inom en snar framtid börja byta ut mitt platsbyggda kök från 1954 till ett lite modernare så ett presentkort på bygghemma.se skulle verkligen vara till nytta.
 
  • Gilla
Thullen
  • Laddar…
Svar 2 22:00

Ska påbörja altanbygge inom kort och ett bidrag till denna hade varit guld värt!
 
Till kl 22. Dags att köpa inredning till vårt nya badrum. 2000kr räcker lätt till den vattenblandare vi önskar
 
Svar: 2 -till kl 22.

Motivering:

Vi har precis köpt ett hus med tillträde i Januari. Taket behövs bytas nästan direkt fastän det byttes 2005 så ett litet tillskott i vår renoveringsbudget hade verkligen inte suttit fel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.