Det kanske skulle stå 'Reagera' eller nåt liknande istället?
 
hsd
Alfredo Alfredo skrev:
Kommer ni att erbjuda kurser så att vi alla kan lära oss att fullt ut behärska denna nya smått komplicerade funktionalitet? ;)
Behövs kanske en grundkurs i hela Byggahusforum, det är mycket som är eljest jämfört med andra
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
H
Finns det möjlighet att välja vilken sida som "gilla, svara och dela" ska vara på. Jag vill flytta mina knappar/länkar till höger sida
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Behövs kanske en grundkurs i hela Byggahusforum, det är mycket som är eljest jämfört med andra
Intressant, får vi höra?
Lista t.ex. de fem eller tio värsta eljest-sakerna!
 
Alfredo Alfredo skrev:
Det kanske har diskuterats men då har jag missat det, men när och varför blev "gillaknappen" ett plustecken. Vad ska plustecknet betyda? Är det bara jag som är korkad och behöver den där kursen kanske... :thinking:
Jag ändrade texten Gilla till + igår på test i syfte att fler skulle uppmärksamma att något nytt hade hänt men jag tycker inte det blev bra så nu har jag ändrat tillbaka. Tack för feedback.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
Å då, plötsligt hänger inte datorn sig längre. Tack!
 
  • Wow
  • Gilla
eal och 1 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Behövs kanske en grundkurs i hela Byggahusforum, det är mycket som är eljest jämfört med andra
Eljest = annorlunda, udda, freaking great
 
  • Svart mugg med texten "Eljest eljest! ANNORLUNDA, UDDA, FREAKING GREAT" i vitt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Eljest = annorlunda, udda, freaking great
Hähähä!
OT: Jag var en gång lärare någon månad i en liten realskola i en håla i Dalsland, Färgelanda. I Matte och Biologi.
Där var en kvinnlig, äldre lärarinna i svenska som alla eleverna kallade Eljest. Varför?
Jo, det enda eleverna gjorde på hennes lektioner var att räkna hur många gånger hon sa eljest :crysmile:
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Jag tror inte ert mål är att det ska delas ut gillamarkeringar slumpvis, därför undrar jag om ni kan vara så vänliga att ge alternativet att stänga av den TRASIGA gillfunktionen för oss den INTE fungerar för?
 
  • Gilla
  • Haha
eal och 2 till
  • Laddar…
H
F faf skrev:
Jag tror inte ert mål är att det ska delas ut gillamarkeringar slumpvis, därför undrar jag om ni kan vara så vänliga att ge alternativet att stänga av den TRASIGA gillfunktionen för oss den INTE fungerar för?
Jag kan bara hålla med. Tokigt är det.
 
Är nyfiken på om det egentligen används något annat än tumme upp mer än i den här tråden och humortråden.
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
Jag får säga att jag använder den, men att det funkade bättre att klicka två gånger för att få upp valen.
 
  • Arg
Appendix
  • Laddar…
Nu funderar jag på vad @Appendix är arg över :thinking:
 
  • Wow
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
MultiMan
Jag använder funktionen hela tiden och tycker att den ger en extra dimension och mer liv till debatten.
 
  • Älska
Per Eskilsson
  • Laddar…
Hur går det med fixandet av gillaknappen?

/Gillascrollaren ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.