M
Svar 2 - till klockan tio!

Bygghemma må ha höga rabatter i procent men i slutändan måste jag betala med kronor och då behövs ett presentkort på ca 2000kr för att jag skall beställa från dem!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. Till kl 16
X. Till kl 18
2. Till kl 22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. SVAR till 22, Jag behöver färdigställa målning jag påbörjade i våras

Vinnaren utses fredag 28 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Micke_xyz
  • Laddar…
SVAR till 22, Jag behöver färdigställa målning jag påbörjade i våras
 
Svar: till 22

För bor man med en mörkrädd käring så behövs det lampor ute i trädgården,samt på vägen till grannen :).
 
Svar: 2
Motivering: Det vore underbart att slutföra renoveringen invändigt på altanen / isolera den och få upp panel i tak och på väggarna innan vintern kommer.
 
2: 22.00

Bygger just nu vårt egenritade hus i lösvirke och har kommit till den roligare delen där man får börja beställa hem saker och lägga pengar på sånt som är kul!
Det är som lilla julafton och önskelistan till Bygghemma-tomten är lång kan jag lova!
Ytterdörrar, lås, lampor, beslag, blandare och golv är bara en del!
2000 kronor i presentkort skulle göra att man inte behövde snåla lika mycket som vi gjort tidigare.
 
  • Hus under konstruktion med ställningar runtom, oskyddad yttervägg och byggmaterial på marken.
Svar = 2 kl 22.00

Motivering= Renovering här hemma fortsätter (det tar aldrig slut):D, så ett presentkort skulle sitta perfekt nu när vi håller på med nytt badrum.
Då vet man vart man skulle handla sin badrumsinredning mm.
 
  • Gilla
Chrille.B
  • Laddar…
Svar: till 22.

Jag har handlat många gånger på Bygghemma och alltid varit nöjd; bra hemsida, bra priser och snabba leveranser. MEN... Köpte en Franke-vask till vårt kök som skulle renoveras i sommar. När bänkskivan väl kom (stenkomposit) och jag packade upp den var det fel storlek de skickat. Hålet i stenskivan passade inte... hade tyvärr inte kontrollerat detta innan utan utgick från att de hade skickat det jag hade beställt, men icke... Nu började en långdragen och seg kamp för att få rätt vask och kunna installera vatten och använda köket. Mötte då tyvärr, i mitt tycke, omständiga och oförstående handläggare i kundtjänst. De skulle först ha den felaktiga vasken i retur för att konstatera att den var fel storlek och sedan beställa från leverantören. Skulle visst ta upp till flera veckor. Jag mejlade och ringde flera gånger utan att jag kunde få en ny vask snabbt. Jag blev rätt sur och hävde till slut köpet och beställde från en annan (dyrare) leverantör och fick rätt vask inom en vecka. Skickade tillbaka vasken till bugghemma och föreslog att de kunde kompensera en trogen men missnöjd kund men fick inget annat än pengarna tillbaka. Nu är detta nästan glömt men jag drar mig för att handla på bygghemma fler gånger.

Om jag får detta presentkort tror jag att jag skulle känna tillräckligt med upprättelse för att beställa material till hyllan jag ska bygga bredvid spisen i köket! Ha en bra kväll!
 
Svar: klockan 22
Motivering: För en barnfamilj med mycket ansträngd ekonomi och en badrumsrenovering som pågått i tre år, skulle det vara guld att kunna köpa in primer, flytspackel och de småsaker vi behöver för att fixa nästa steg i denna låååångdragna process. Fantastiskt vore om det också räckte till en tvättställsblandare då den gamla (har sparat all inredning för att återinstallera) är trasig. Hoppas!!
 
Svar: 2, kl.22.00

Vill helt enkelt vinna presentkortet för som alla husägare så finns det alltid nått att göra och köpa!
 
Svar: 2, kl.22.00

Jag är varken nyinflyttad eller har ont om pengar men 2000:- kan man ju alltid bränna på nåt kul .....
 
Svar: 2 till kl 22:00

Uppsagda i hyrt hus, hittade och köpte drömhuset (dvs drömuthusen med tillhörande hus!) för 2,5 år sedan. Kronisk sjukdom med varierande grad av sjukskrivning hos en av oss. Det finns många hål att stoppa pengar i och att handla hemifrån på Bygghemma är perfekt, så att även jag som är sjukskriven kan bidra med något (göra research och beställa)!
 
  • Gilla
Micke_xyz
  • Laddar…
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. Till kl 16
X. Till kl 18
2. Till kl 22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 28 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 2: till 22.
Motivering: Grannen berättade idag en anektot om hur hans kompis blev ihop med sin nuvarande ”tant” bara för att hon hade en skruvdragare. Historien fortsatte, men det enda jag tänkte på var att skaffa fler verktyg så att jag kanske kan få en kille någon gång :)
 
Svar: 2, till klockan 22.
Jag har aldrig vågat handla hos bygg hemma därför att de fått kritik om långa leveranstider. Med ett presentkort kan jag våga pröva och se om det stämmer. Upp till bevis att de har fel!
 
Svar: Till kl 22:00

Motivering:
Nu när det är ett måste att renovera badrummet och vi samtidigt renoverar köket och målar fasaden så vore ett presentkort ett väldigt trevligt tillskott till budgeten. Jag ska köpa mig en kurs i "konsten att inte göra allt samtidigt..."
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.