Vinn presentkort på Bygghemma.se



Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. Till kl 16
X. Till kl 18
2. Till kl 22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 28 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Ladydi1114 och 3 till
  • Laddar…
Svar: 2. Till kl 22

Motivering:
Köper allt hos Bygghemma.se då vi renoverar vårt hus och de har nästan alltid bäst pris. 2000:- presentkort skulle sitta fint då man renoverar ett gammalt hus och budgeten för längesedan är spräckt! :)
 
  • Gilla
TobiasGren
  • Laddar…
Svar: 2 kl 22:00

Motivering,
Nyinflyttad i hus så har jag insett att det finns hur mycket bra verktyg som helst, och allt går att finna på bygghemma..
För att få kvarterets finaste gräsmatta (vilket är mitt mål) så hoppas jag kunna köpa lite olika produkter såsom gräsklippare, häcksax m.m m.m.
En hjälpande hand med 2000 kr vore ju suveränt, då kan man välja ytterligare något bättre kvalité utan att behöva känna sig helt ruinerad. plånboken växer inte på höjden just nu :)
 
  • Gilla
alm82 och 1 till
  • Laddar…
Svar: 2. Till kl 22

Motivering: Har enbart IKEA-verktyg idag, behövs det motiveras mer än så?
 
T
Svar:2, till kl 22.

Presentkortet skulle gå till en ny ytterdörr att ersätta vår gamla ruttna garageport med.
 
  • Gilla
Micke_xyz
  • Laddar…
Svar: 2.

Nyinflyttade i vårt nya hus. Eftersom det inte varit bostad tidigare, så kommer första punkterna på listan att vara nytt kök, nytt badrum, nytt sovrum och ny tvättstuga. Sedan ska vi börja med att riva väggar, måla, lägga golv, verkstad, källare osv. Jag tror inte mer motivering än så behövs för att förstå varför ett presentkort behövs.
 
  • Gilla
kristofo
  • Laddar…
Beställning och produktrådgivning har öppet till 22 och Kundservice och reklamation vardagar till 17, så mitt svar får bli 2!

Har börjat samla på mig de verktyg jag behöver efter att ha bott i vårt hus i fyra år, dock saknas en batteridriven sticksåg och en bordssåg, så en eventuell vinst hade definitivt gått till någon av dessa två!
 
2. Till kl 22

Vi har 5 garderobsdörrar som väntar på att jag ska samla mod och rätt verktygsarsenal för att kapa de så att de passar under vårt snedtak. Så presentkortet skulle komma väl till pass för att köpa en sänksåg.
 
2. Till kl 22

Har aldrig handlat på bygghemma men detta skulle få mig att ta tummen ur och kanske bli en ny stamkund efter första provköpet. Mycket som ska handlas i husbyggets gång
 
richardtenggren
2. Till kl 22

En ny toalettstol till toaletten i källaren!
 
Till kl 22.

Motivering: så vi kan äntligen göra i ordning dotters rum och hon kan börja att sova i den rummet istället. Miljövänliga väggfärg, fina färgglada väggar och nytt golv. Innan mörk vinter kommer...
 
2. Till klockan 22.00.

I nästan tio år har jag här hängt
utan att äga varken hus, torp eller hygge

Snart är det nog med bara trånande längt'
Jag vill starta mitt egna bygge

Vad kan då hjälpa en nybörjare mer
Än material och annat från Bygghemma

Om jag vinner ska ni få en tråd att scrolla ner
Med härliga inlägg och filmer och min ljuva stämma

Jag tänker på drömmen om huset och trädens sus
Tack på förhand snälla fina Byggahus
 
  • Gilla
tomasjo
  • Laddar…
Svar: 2, kl.22.00

Motivering:
Från jordvärme krasch till bil krasch så är Detta ett ypperligt tillfälle för vår tur att vända.
 
  • Gilla
Chrille.B
  • Laddar…
svar 2

med en liten knuff i rätt riktning så kan
de envisa listerna äntligen
inköpas & monteras..
 
Redigerat:
Svar: Alternativ 2 (klockan 22:00).

Motivering: För pengarna skulle jag köpa en Makita tigersåg. Det växer mycket sly på jordkällaren och syrenbersån behöver ses över varje år. Jag har tröttnat på att dra förlängningssladdar hit och dit, så en batteridriven tigersåg skulle passa perfekt. Om jag är fräck nog använder jag sambons batterier och laddare och då räcker pengarna även till Makitas lövblås.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.