Nils-Orvar Nils-Orvar skrev:
Jag förlitade mig med den gamla 222 eftersom 221 fick något tveksamma omdöme. På Conrad är 3-polig billigare än 2-polig av någon anledning.

[länk]
Är inte 221'an den gamla modellen? Jag trodde 221'an var den nya, mer slimmade varianten.
 
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
[bild]
Jag är sjukt allergisk mot prylar som inte går att flytta. Rutlands.co.uk har ok pris på ett fyrpack och dessutom 15% extra rabatt.
Tack för tipset. Det fick bli en uppsättning för mig också.
 
F Fluxor skrev:
Är inte 221'an den gamla modellen? Jag trodde 221'an var den nya, mer slimmade varianten.
221 är de nya. (y)
Hand håller en WAGO 221 kopplingsklämma framför en låda med olika elkomponenter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
FredrikR FredrikR skrev:
Köp mejseln ;)
Då kommer du upp i fri UPS standard frakt :D
Tyvärr har dom höjt priset till 563kr.
 
Jckssn Jckssn skrev:
Tyvärr har dom höjt priset till 563kr.
473:- är väl ex moms, och 563:- ink.
Överst i högra hörnet av deras sida står det B2B / B2C, B2C är för privatpersoner.

Och lägger du till mejseln så kommer du över de 595:- som krävs för fri frakt.

Det är samma priser som jag betalade.
 
  • Gilla
Härryda2015 och 1 till
  • Laddar…
Fyndköp av verktyg: kvistborrar, DeWalt Impact Bits och sticksågsblad, Makita SDS Borr och två SDS-Max borrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skulle bara handla 2st 24mm SDS-Max borrar för att borra fast flaggstången i helgen när det visade sig att Sernbrandts hade fyndlådor!
Kvistborrar för 15kr + moms,
DeWalt Impact Bits 5-pack för 24kr + moms,
DeWalt Sticksågsblad 5 pack för 30kr + moms,
Makita 5.5mm SDS Borr för 3kr + moms och så en gammal hederlig 300mm stålskala för 10kr + moms (Ej på bild).

Får väl anses vara ett fynd!? :p
 
  • Gilla
TeroM och 2 till
  • Laddar…
E erikssonjorgen skrev:
Finns det fejk Wago? Hur vet man det?

[länk]
Dom är nog äkta, men recensionerna såg lite svajiga ut.
 
  • Gilla
spendera
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
221 är de nya. (y)
Javisst är det så. Jag vet faktiskt inte varför jag skrev så...
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
473:- är väl ex moms, och 563:- ink.
Överst i högra hörnet av deras sida står det B2B / B2C, B2C är för privatpersoner.

Och lägger du till mejseln så kommer du över de 595:- som krävs för fri frakt.

Det är samma priser som jag betalade.
Hornbach har hyfsat bra priser på Wagosar med, om man vill handla över disk och bor lämpligt till.

https://www.hornbach.se/shop/sok/artikel/Wago

WAGO kopplingsklämmor i olika storlekar visas på en webbplats med prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Som ett kinderägg, utan chokladen.. Ok överraskningen uteblev också. ;)
[bild]

Massa Wago (100,100,50st),i en L-boxx mini.
Mejseln la jag till för gratis frakt. :p
625 riksdaler.
Åh en sak precis i min smak. Dock tror jag inte jag kommer använda så mycket klämmor i mitt liv. Men klickade hem en ändå. Bra tips med mejseln. Hade lite kontakt med deras support. Väldigt smidig att ha att göra med. Tummen upp.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
En kompis va på tjänsteresa i Växjö i helgen, bad han köpa en tigersåg på K-rauta som dom har på kampanj. Har själv ingen butik här i närheten.
Levererades igår. När jag öppnar lådan är den använd! Förbannade jä-la skitbutik!!
Som tur är skulle han upp på fr igen!
 
FredrikR FredrikR skrev:
Köp mejseln ;)
Då kommer du upp i fri UPS standard frakt :D
Klickade också hem ett set, köpte dock ett gäng brandade LBOXX istället för att komma upp i fri frakt. Här ska organiseras!
 
jonmo jonmo skrev:
Klickade också hem ett set, köpte dock ett gäng brandade LBOXX istället för att komma upp i fri frakt. Här ska organiseras!
Ja tanken på en större L-boxx med fler mindre lådor i har slagit mig sedan en tid tillbaka.
Allt små-el-materiel på samma ställe, wagos, ubåtar, torixar och kanske även klammer och dorn.
 
  • Gilla
Fjanten och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ja tanken på en större L-boxx med fler mindre lådor i har slagit mig sedan en tid tillbaka.
Allt små-el-materiel på samma ställe, wagos, ubåtar, torixar och kanske även klammer och dorn.
Vänta bara. Jag lovar posta bilder sen! :)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.