Svar: X, 3340 g
Motivering: Min dotter är supernöjd med sin H/K Onyx 3 och har plågat familjen en hel semester med den så nu behöver pappa en egen bluetooth-högtalare...;)
 
Svaret är x: 3340 gram.
Sitter just nu och funderar på hur jag ska få mina på dagen 19 år gamla datorhögtalare att fungera med Chromecast så jag kan flytta dem till uterummet. Det är bra högtalare förvisso, men designen för 19 år sedan är inte som idag, de är stora och väldigt beigefula. Att den här tävlingen dök upp som gubben i lådan - en högtalare som är modern, snygg, säkert superbra samt med inbyggt Chromecaststöd ger mig hopp om en vinst!
Då kan jag pensionera mina högtalare i alla fall några år innan de får en guldklocka efter lång och trogen tjänst.
 
Svar: X

Motivering: Jobbandes hårt på villan med barnskrik och bråk i bakgrunden, katten mjauuuuuuar och sambon svär över att maten är misslyckad. När alla är trötta och hungriga så kan det vara fint med musik som överröstar och lättar upp, ljuva toner från Gyllene tider kan då sitta fint... Jag går och fiskar....
Jag tror att HK Omni 50+ kan hjälpa mig här!
 
Redigerat:
X - 3340g

Olalah, en sån behöver min fru. Hon jobbar hemifrån och saknar vettig musik på övanvåningen där hun sittar mycket. Hon fyller år i september, och detta är ju den perfekta presenten !
 
3 340g

Så jäkla trött på den jag köpte från kjell o co som bryter på kinesiska när man startar den... :rolleyes:
 
X. 3 340g

Skulle va helt perfekt att vinna en sån här då jag precis har byggt klart pool+pooldäck och letat efter en vattentät högtalare som kan förgylla våra vattenlekar :D
 
X. 3 340 gram

Då jag glömde min högtalare ute över natten och det kom regn har jag ingen högtalare att spela musik på. Detta är jätte tråkigt. Behöver något nytt så vi åter kan dansa på altanen.
 
Rätt svar:thinking:
X. 3 340 gram:love:

Har i dag både Omni 10 och 20 men önskar ha med mig en utomhus när man jobbar med altan och bryggor. Så både vattentät och batterdrift är precis det jag eftersträvar :cool:

Hoppas det går vägen.
 
X. 3340 g.
Vore ju toppen att ha vid vår stuga som inte har annat än solcellsström. Då kan vi ladda högtalaren och sedan lyssna utan att ha strömkabel i och kan då ladda något annat under tiden som vi diggar - på bryggan, på soldäcket, på altanen och i stugan. Finfint!
 
Svar: X

Jag älskar bra ljud, bra musik och trevligt sällskap att då kunna ta med riktigt bra ljud överallt utan att behöva vara rädd för dåligt väder hade ju varit helt underbart!

:love:
 
Svaret är alternativ X.

Jag har en Bose SoundLink mini som är mycket imponerande för sin storlek. När jag arbetade hade jag med den till jobbet och då var den minimala storleken en fördel. Alla blev imponerade och sökte med blicken efter något större.
Men det går inte att komma ifrån att denna Harnan Kardon har ett större ljud och inte minst en riktigt tung bas. Det händer att jag har behov av en portabel högtalare, och det är inte numera så viktigt att den är minimal. (Senast var när dottern fyllde 30.) Att den är vattentålig är en stor fördel och att den har flera uppkopplingsmöjligheter. (Min Bose har endast bluetooth.)
Den kostar tre gånger så mycket som min lilla Bose, vilket jag numera inte har råd med, men den låter också därefter.

Bra ljudåtergivning har alltid varit viktigt för mig, och här erbjuds det i behändigt och tåligt format. Den är bra mycket mer än bara en extrahögtalare eller leksak.
"Harman Kardon – så har man."
 
Svar x 3340 gr.

Denna vore underbar att ha för att spela musik på, istället för bara telefonernas ljud, när man är ute och fixar, inne och fixar, läser tidningen eller har party. Bättre för allt och alla.
 
X-3340gram

Jag borde vinna för att mina söner på 6 och 4 år ska kunna lyssna på sin favoritmusik och "breakdansa" när vi är i sommarstugan vi köpte i höstas!
 
Svar: X 3 340 gram

Jag hoppas jag vinner som tröst då min son just lyckats spela sönder vårt Harman Kardon hemmabiosystem med sitt playstation... En satelit är tyst och den andra skorrar för eländigt..
Det här verkar ju vara ett fantastiskt ersättningssystem
 
A
X 3340

Har Sonos i varje rum men dom funkar inte med blåtand + att dom behöver ström, så med denna HK Omni50+ så skulle jag kunde ta med mig musiken utanför huset också :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.