Frustrator Frustrator skrev:
Antar att du menar livslängden på tvingarna..antalet lär inte räcka ;) Man behöver alltid fler tvingar än man har..
Haha....sant. Nu kommer jag dock ha 12 stycken riktigt bra tvingar. Sen har jag alla mina andra biltema/jula grejer. Men visst, det lär säkert visa sig att jag antingen behöver fler eller att jag behöver en viss storlek som jag inte har:D
 
H heimlaga skrev:
Nu behöver jag hitta ett billigt bett som passar till en Union N:0 32 långhyvel. Bettet skall vara ungefär 68mm brett så det torde vara samma bett som till Stanley N:0 8 och Record 08........ och så behöver jag hitta fler stålhållare och mera snabbstål till kipphyveln.
Denna bör passa; https://www.hyvlar.se/hyveljärn-för-hyvel-storlek-8-stål-typ-o1

Den är 66.675mm bred.
 
F FRS05 skrev:
Lade precis en beställning på skruvtvingar på nästan 2700:- :D. Ska förhoppningsvis klara mig resten av livet med dem. Postar bild när de har anlänt hem:D. Kan avslöja så mycket att alla är av märket Bessey.
Var köpte du ifrån ?

Jag går och väntar på en leverans från MATOOPA.DE på just Bessey skruvtvingar i samma härad. Dock väntat i drygt en månad vilket börjar bli lite irriterande.
 
Verktyg till huset, måste ju ha slangvindor som matchar husets nya gråa färg. 1227:- /st. på Bauhaus med prisgaranti matchning mot Hornbach. Ändå hade Bauhaus redan sänkt priset från 1995:- till 1595:-.

Gardena slangvindor i förpackningar staplade i bagageutrymme, köpta för huset i grå färg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R Robin Wahlman skrev:
Var köpte du ifrån ?

Jag går och väntar på en leverans från MATOOPA.DE på just Bessey skruvtvingar i samma härad. Dock väntat i drygt en månad vilket börjar bli lite irriterande.
Jag köpte från proffsmagasinet, ville ha de hyfsat snabbt därav jag beställde därifrån. Försökte hitta Bessey tvingar därifrån du köpte men hittar inget om jag söker efter "Bessey" där....?? Kollar jag vilka varumärken de säljer så skyltar de om Bessey. Men hittar som sagt inget om jag söker efter det.
 
Som ett kinderägg, utan chokladen.. Ok överraskningen uteblev också. ;)
L-boxx mini fylld med Wago klämkontakter och en mejsel ligger på svart yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Massa Wago (100,100,50st),i en L-boxx mini.
Mejseln la jag till för gratis frakt. :p
625 riksdaler.
 
  • Gilla
fangalid och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Som ett kinderägg, utan chokladen.. Ok överraskningen uteblev också. ;)
[bild]

Massa Wago (100,100,50st),i en L-boxx mini.
Mejseln la jag till för gratis frakt. :p
625 riksdaler.
Är det proffs varianten eller konsument varianten utav wago? :crysmile:;)
 
  • Gilla
tommib och 5 till
  • Laddar…
O UlfY skrev:
Testade lite snabbt. Gick OK. Skrapade ihop med borsten till ett ställe och tippade sedan över kanten med spaden.
Jag har motsvarande pryl från Fiskars. Fungerar otroligt bra, rensar runt hela huset på 5 min, bokstavligen. Alla borde ha en.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Som ett kinderägg, utan chokladen.. Ok överraskningen uteblev också. ;)
[bild]

Massa Wago (100,100,50st),i en L-boxx mini.
Mejseln la jag till för gratis frakt. :p
625 riksdaler.
Vart köpte du?
 
Jckssn Jckssn skrev:
Vart köpte du?
https://www.automation24.se
Beställde natten mot måndag, gick iväg på måndagen, framme runt lunch på onsdag.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Jag sökte efter Wiha-mejslen som du köpt men den var tydligen brandad som Weidmüller...
 
Fyra justerbara flyttbara rullplattor med hjul för tunga föremål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag är sjukt allergisk mot prylar som inte går att flytta. Rutlands.co.uk har ok pris på ett fyrpack och dessutom 15% extra rabatt.
 
FredrikR FredrikR skrev:
[länk]
Beställde natten mot måndag, gick iväg på måndagen, framme runt lunch på onsdag.
Bra pris, tyvärr gick det från 473kr till 563kr från det att jag klickade på varan tills den hamnade i varukorgen :(
 
Jckssn Jckssn skrev:
Bra pris, tyvärr gick det från 473kr till 563kr från det att jag klickade på varan tills den hamnade i varukorgen :(
Köp mejseln ;)
Då kommer du upp i fri UPS standard frakt :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.