X. 3340g

Min älskade tio åriga son har idag ingen stereo och nu tillåter ekonomin inte inte ett köp. Att kunna ge honom denna i födelsedagspresent med ett "grattis på födelsedagen från bygga hus.se" skulle värma hjärtat.
 
X. 3 340 gram

Sonen har blivit stor nog att intressera sig för musik så nu får jag inte ha min högtalare ifred! Detta skulle lösa problemet!
 
X

Letar efter högtalare till poolen, den här skulle passa perfekt.
 
Rätt svar=X

Hade varit helt perfekt med denna högtalare när vi ska ut på vår sverigeresa nästa år.
Vilken underbar överraskning att ge till fru och 3 barn :D:D
 
F
X. 3 340 gram

Jag och några vänner har precis satt igång ett litet projekt att koka chilisåser, och som vi alla vet krävs stora mängder reggae vid sådana tillfällen. Den här högtalaren hade således passat perfekt!
 
Svar: X

Vore väldigt praktiskt att kunna ha denna högtalare när man vill lyssna på musik medans man pysslar med saker i trädgården.
Idag så använder jag mina blåtandshörselskydd, men man blir ofta mer avskärmad än nödvändigt av dessa. Folk omkring får stå och skrika för att man ska märka att de vill något.
 
Svar 3340g

Garaget är äntligen utrensat och städat så nu finns det plats på hyllan för just en sån här inför höstens fix och trix.
 
Svar: x 3340 g.

Vår dotter som är drygt 1,5 år har just upptäckt popmusik och vill ha musik på och dansa hela tiden. Problemet är att hon är snabb och springer mellan olika rum och ut på altanen och blir ledsen när musiken inte följer med henne!

En sån här trådlös högtalare som vi kan flytta runt med henne vore helt suveränt för oss och dottern skulle bli överlycklig!!
 
Svar: X, 3340g.

I stort behov av stereo/ljudanläggning pga musikgalen sambo som hatar att spela musik genom telefonen eller paddans högtalare. Att den dessutom är bärbar är ett stort plus när vi sätter oss i loungegruppen efter att barnen knoppat in. Det enda som ljudit i vår trädgård denna sommar är bullret av grävmaskin (dränering), diverse elverktyg (altanbygge efter dräneringen) samt eventuellt en och annan svordom under både dränering och altanbygget...
 
X. Jag vill ha något kraftfullt mot tanterna på balkongen bredvid som pratar i ett hela tiden.
 
X. 3 340 gram
Anledningen till att det började regna efter den långa torkan var att jag fick tummen ur och köpte fasadfärg för att måla om huset...men om det mot förmodan kommer bli möjligt för mig att fortsätta målandet, eller om jag trotsar regnet för att fixa med några av de tusentals andra utomhusprojekt som jag inte orkat med i hettan, så vore det perfekt med en vattentät högtalare för att fixa underhållningen under tiden.
 
Svar: X

En trådlös högtalare skulle pigga upp inför en annars mörk och tråkig höst.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

[bild]

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
X.3340 gram, Skulle bli kanon i mitt nya uterum.
 
Svar: 3340 gram



Med två små barn som gillar att busa, så vill man ibland in i ett annat rum rusa.
Ofta vill man ljudet dränka, utan att barnens leklust sänka.
Visst kan man brusa upp utan pardon, men tänk att istället få njuta av Harman Kardon.
Nu hoppas vi på tur, då skulle jag bli en glad filur.


Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

[bild]

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

[bild]

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: X 3340 gram

Har precis kommit på att dottern gillar att lyssna på ljudböcker när hon skall sova. Då hade det varit perfekt med en sådan här högtalare så hon kan få lyssna på Alfons Åberg och pappa använda telefonen i en annan del av huset! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.