Svar: X

Vår stackars robotklippare önskar sig just en sån, han jobbar hela dagarna utan musik i vår trädgård
 
D
Svar: x 340 g.
Hade varit praktiskt ha vattentålig i badrummet när man tar ett avkopplande bubbelbad med music efter man renoverat :)
 
Svar: X.

Vår gamla stationära högtalare gav upp i början av sommaren. Det är väldigt lite musik som spelas sen dess och mina två döttrar får dansa till sprakande musik från mobilhögtalaren. Min sambo som redan börjat planera julen kommer bli knäckt om hon inte får börja spela julmusik senast i oktober! Tyvärr finns inte pengarna för sådan lyx just nu.. Så vi håller tummarna att ni bjuder på lyxen den här gången! :)
 
Hej hopp

Svaret är 3340gram

Vore perfekt här hemma. Äntligen skulle jag kunna lyssna på musik oavsett om jag är ute i garaget och håller på, uppe på övervåningen med renovering, gamla kontoret för tapetseringen eller om det råkar finnas tid över att bara sitta på altanen och chilla med en kall dricka...

Musik är väldigt viktig för mig, både för effektiviteten men även för avkoppling...

Håller tummarna,
Tommy
 
Svar: X 3340 gram

Nu åntligen vår familj börjat lyssna typ av musik efter att barnen lyssnat på Pippi, barnvisor osv.
Varför inte fira det tillsammans med en väljudande högtalare från Harman Kardon?
 
Svar X


I samband med semester under den varmaste och torraste perioden i mannaminne, så räknade jag kallt med att regnet aldrig skulle återvända...

Eftersom det ändå inte skulle regna lät jag högtalaren som jag fått i 40-års present stå ute!

Givetvis kom regnet med besked första arbetsdagen och högtalaren är numera kasserad!

Tyvärr har jag fyllt 40 för sista gången och chansen att önska mig en vattentålig högtalare istället återkommer inte (åtminstone inte som 40-åring).
Att slippa leva musiklöst till nästa jubileum hade varit en dröm! Framförallt hade det varit skönt att med hjälp av musik kunna stänga ute familjens tjat om hur dum jag var som lät högtalaren stå ute...
 
Rätt svar är X

Jag skulle behöva en högtalare till min snickarverkstad så att jag slipper ha telefonen framme och få den förstörd.
 
sysmali
Svar: X 3340 gram

Jag behöver lära min fru att gilla musik.
 
Svar: X. 3 340 gram

Dottern har börjat lyssna på rock (y)(y)
Nu behöver hon så klart en rejäl högtalare till det!
 
Den väger 3340gram och sonen skulle bli så otroligt glad om vi vann då den skulle passa så galet bra i gans nyrenoverade rum som saknar stereo helt och hållet.
 
  • Nyrenoverat rum med Star Wars-tema tapet och plats för en stereo.
Svaret är x: 3340g

Motivering: Som en belöning till mina fina barn som tappert klarade av flytten till landet och det byggkaos som följde, skulle denna tåliga högtalare göra susen. Ruffighet och enkelhet kompenserar vi gärna med bra teknik :love:
 
X 3340 gram

Den enkla motiveringen; Detta funkar inte längre!! :crysmile:

Old_Man_Radio.jpg
 
P
X. 3340g

När den gamla 70 tals förstärkaren nu till slut slängde in handduken skulle det sitta fint med en mer modern lösning!
 
Svar X 3340g.

Skulle vara en rejäl uppgradering från min gamla trotjänare. Värst mobil är den ju inte och att koppla upp sig mot moblien för att lyssna på Spotify vad är det :D
Gammal stereomottagare från 1970-talet med träpanel och vred.
 
Redigerat:
Svar X 3340 gram

Efter 2,5 års renovering i det tysta och fortfarande lång väg kvar skulle tiden gå betydligt snabbare tillsammans med lite trallvänlig tung-gung \m/ för tillfället ombesörjer min smartphone detta men högtalaren skorrar s
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.