Svar: X. 3 340 gram

Det skulle vara perfekt för döttrarna när dom skall mysa i lekstugan och vill lyssna på sagor och musik.
 
j.f.s
Svar X: 3340 gram

Skulle passa utmärkt med en högtalare som jag kan ha på altanen, vid poolen, i garaget och på balkongen. Speciellt med barnen hemma så går det liksom inte att spela musik högt på stereon. Så en flyttbar högtalare vore kanon!
 
3340 gram. Med 2 tonåringar 15 och 18 i huset som av någon outgrundlig anledning inte kan utföra någon som helst syssla eller aktivitet utan att ha musik vore denna perfekt ! Har en liten högtalare idag (min..) som alltid "glöms" kvar i duschen och som jag inte gör annat än tar ut därifrån så den inte skall skadas av fukten. En vattentålig högtalare med bra ljud skulle göra livet mycket lättare !!!
 
X. 3 340 gram

Jag köpte redan en Harman Kardon Omni20 till mig själv i present som jag tänkte ha att bära med mig i alla olika renoveringsprojekt men den ser jag mest tillsammans med döttrarna där de råkar hänga för tillfället och jag får fortsätta "njuta" av min musik direkt från mobilen...
Vi behöver uppenbarligen en till Omni och med en Omni50+ kommer jag ju dessutom att kunna spela betydligt högre än döttrarna! :rofl:
 
Svaret är X.
I många år har min klassiska bergssprängare dunkat rock i garaget, bytt el kabel och antenn samt ett element. Men nu för några dagar sen tog åskan död på den helt. Nu står jag och byter oljan på sambons bil med mobilen viskandes i fickan. Hur underbar vore det inte att få en ny slithäst? :cool:
 
X, 3340g

Jag har letat en bra lösning till vårt badrum/hemmaspa som gör att vi kan få musik i både dusch, bad och bastu. Detta känns som det perfekta alternativet, särskilt om vi sedan köper en till och ställer på uteplatsen där man svalkar av sig efter bastun med enen öl eller tjugotvå.

Naturligtvis behöver man en multirumslösning till detta!
 
X. 3 340 gram

Tondöv och ingen audiofil, men ljud ska konsumeras med stil. Med musik direkt ur telefonen, min fru måste sluta. Med en Harman Kardon skulle hela familjen få njuta!
 
X. 3 340 gram

Jag hoppas vinna högtalaren så min dotter som är 7 år kan få njuta av Dolly Style och JoJo Siwa på sitt egna rum. Och så slipper jag skavsår i öronen.
 
Svar: X

Varför krångla till det: jag vill ha den för den är grym!!!
 
Svar x

Skulle passa perfekt till hösten/vinterns projekt att äntligen få ordning i garaget. Garaget är inslag fullt med flyttlådor från flytten för 5 år sedan. Det är ett jobb som alltid får stå tillbaka för det kommer något roligare i vägen, men i vinter är det dags och musik eller ljudböcker kan det nog bli av den här gången..
 
richardtenggren
Svar: X. 3 340 gram

Min bygghögtalare har förlorat stödet för Spotify så denna skulle passa perfekt i vår långdragna renovering, då jag gissar att grannarna inte skulle uppskatta om jag får lov att sjunga för mig själv ;)
 
Rätt svar är X. 3340 gram
Den här högtalaren har jag suktat efter nu ett tag men tyvärr erbjuder inte budgeten något utrymme. Den skulle bli perfekt till träningarna på beachvolleyplanen där man vill få till lite schysst TOP GUN-musik när man bankar in poängen.
 
Svar; X

Min sambo skulle uppskatta att få en sådan högtalare då han suktat länge nog, men kommer aldrig till skott:giggle:
Så vad skulle vara roligare med en överraskning efter semestern med lite ljud:ok:
 
Svar X

Den hade passat perfekt till vår familj. Vi älskar alla att dra på lite musik och köra lite spontandans! Med enkel uppspelning kan alla i familjen få leka discjockey och slippa lyssna på Pappas musik.

Mvh

Andreas
 
X 3340
När jag flyttade ihop med min sambo så fick min stereo flytta ut och det var 8 år sen. Sedan dess har jag bara lyssnat i hörlurar men nu börjar det bli dags för en "anläggning" och den här skulle nog min sambo kunna tillåta mig att ha!:p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.