Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

En Harman Kardon Omni50+ bluetoothhögtalare står på ett bord på en uteplats med havsutsikt i bakgrunden.

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: https://www.harmankardon.se/barbara-hogtalare/HKOMNI50PLBLKEU.html

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Ladydi1114 och 2 till
  • Laddar…
S
X. 3340g

Är i stort behov av en högtalare till min mobil då jag inte äger någon sådan.
 
OpiMaza
C. 334gram

Behöver en högtalare till min sommarstuga o sen så har jag svårt att bestämma mig vilket fabrikat jag skulle vilja köpa, Harman Kardon Omni50+ verkar va en bra högtalare.
 
X. 3340g

Önskar vi kunde ge denna till vår son i present som fyller hela 11år och är en riktigt musikälskare.
 
X. 3340g

Har en billig högtalare från Kina som är helt bedrövlig. Med den här hade jag fått samma ljudkvalitet som från min fasta anläggning, om inte till och med bättre, och det hade varit helt fantastiskt!
 
X
Just nu lyssnar jag på Spotify genom Tv:n och det är ingen höjdare direkt
 
J
Stor rosa flamingobadflotte med sittande människor ovanpå flyter på en sjö. Hej,
Rätt bör vara X alternativet. Vi har blivit med gigantflamingo! Se bild, till en sådan bara måste det finnas en vattentät trådlös högtalare. Vilken combo...
 
Svar: X

Om två veckor får vi tillträde till nya huset. Om tre veckor går flyttlasset. Från 380 kvadrat till 1020... Många vänner kommer att hjälpa till, och det är både lättare och roligare att bära stuff (och senare renovera...) när det finns bra musik som pumpar upp energin och god mat. Maten har vi lösning på, musiken är det sämre med. Harman Kardon har alltid levererat bra ljud för mig. Kan de leverera ljud till vår flytt också?
 
Svar: X

Vi sitter ute och äter i princip varje kväll. Musik har vi, tyvärr, eftersom grannarna inte är blyga med att spela. Olyckligtvis är grannarna begåvade med världens sämsta musiksmak, de är musikanalfabeter till den grad att de ofta spelar Per Gessle.. Det vore OERHÖRT skönt att kunna lyssna till musik jag och resten av familjen tycker om istället.
 
Svar: X 3340 gram

Hur perfekt hade detta inte varit för oss som i denna stund är uppe på taket och fixar ny läkt och lägger tillbaka gamla pannor! Med bra ljud kan vi äntligen spela musik (och kanske locka grannarna till dans?) även om det regnar och trots att vi är 10 meter ovanför marken. ;)
 
Svar X 3340 gram
På landet har vi bara en 15 år gammal FM-radio,
Skulle verkligen behöva en uppgradering där så vi kan lyssna på annat än P3 och P4 vilket är det enda vi får in där. :rolleyes:
 
Svar X 3340 g.
Utomhus och i köket saknas idag vettigt möjlighet att lyssna på musik. Med fem barn varannan vecka saknas plats i budgeten för en lösning. Med denna skulle problemet vara löst.
 
X. 3 340 gram

Köpte en BT-högtalare, den la dottern beslag på. Köpte en till, den la sonen beslag på.
Nu vill jag ha en egen som ingen annan pillar på! (har inte fler barn så det ska vara f-n om jag inte får ha den i fred.
 
Svar: X - 3 340g

Motivering: med tre ungar som har lagt beslag på allt vad som heter ipads och tv här i hemmet hade det varit skönt att locka ut barnen med denna till dans i trädgården så de får lite friskluft.
 
X. 3 340 gram

Att spela musik utan besvär är mitt stora begär!
Uti vår ateljé kommer Harman spela med kvalité.
På min nya altan blir dansen spontan, vi firar med sång hela natten lång. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.