P Pysslarn skrev:
Kul om jag inspirerat dig, en liten varning bara: söker du på hammare på conrad får du drygt 700 träffar — det blir v ä l d i g t dyrt om man inte vill välja... :D
Jag utgår ju från att du har forskat fram att just Peddinghaus Ultratec är optimalt. Då kommer jag ju att tjäna en bra slant på att inte köpa de övriga 600.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
jac jac skrev:
Jag utgår ju från att du har forskat fram att just Peddinghaus Ultratec är optimalt. Då kommer jag ju att tjäna en bra slant på att inte köpa de övriga 600.
Och tänk så mycket mer du kan shoppa för allt du tjänat på det. Nästan att du behöver göra det för att finansiera andra framtida köp ...
 
  • Gilla
jac och 2 till
  • Laddar…
jac jac skrev:
Jag utgår ju från att du har forskat fram att just Peddinghaus Ultratec är optimalt. Då kommer jag ju att tjäna en bra slant på att inte köpa de övriga 600.
Ska ner till Daniel till helgen — kan ju ta med dem så kan du komma förbi och klämma på dem och se om de är något för dig.

//Ronnie
 
  • Gilla
Snappahaneklanen
  • Laddar…
Inför panelbytet blev det en Rollbox. Får se om den gör jobbet men verkar populära i alla fall. Haft bevakning på Blocket i närmare ett år utan träffar i rimligt närområde. Nu när Rollbox hade 800:- i rabatt om man skrev Clas i beställningen passade jag på. Mest imponerad av leveranstiden, beställde igår vid 14:30 och den fanns hos lokala DHL ombudet vid 13:00 idag, Dalarna till Stockholm. Ngt för Postmord att ta efter.

Röd Rollbox tapetavlägningsmaskin på golvet framför en vit stol och shoppingkassar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Härryda2015 och 2 till
  • Laddar…
Jag vill absolut läsa en recension av den där
 
  • Gilla
elmontören och 1 till
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Jag vill absolut läsa en recension av den där
Kommer vad det lider
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
richardtenggren
@TeroM du fick mig att beställa en också, till sommarens fasadprojekt! :)
 
  • Gilla
TeroM
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
@TeroM du fick mig att beställa en också, till sommarens fasadprojekt! :)
Får se vem som recenserar först, jag har avvecklingen av sommarstugan i två helger innan arbete på eget hus men skall försöka komma igång med målande av brädor som kvällssyssla.
 
richardtenggren
TeroM TeroM skrev:
Får se vem som recenserar först, jag har avvecklingen av sommarstugan i två helger innan arbete på eget hus men skall försöka komma igång med målande av brädor som kvällssyssla.
Jadu, jag har gjutning av platta, stomresning, takbyte, rivning av tegel och tilläggsisolering först, så tror du ligger bättre till kanske ;)
 
Jag är lite skeptiskt till dom där just till ytterpanel. På sågad yta måste man ju verkligen jobba in färgen. Till pärlspont eller liknande lär det ju funka
 
MathiasS MathiasS skrev:
Dagens inköp. Men, vad är det för något?

Den som vet kanske kan vänta lite med att svara.....
Nu har vi nog väntat tillräckligt.

??
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Intresset för en jätterolig tävling verkade vara rätt svagt så jag la ner. Är du säker på att du är redo för svaret? Lite konstigt att ingen vet faktiskt, inte många verktyg från detta årtusende som detta forum inte har koll på.....
 
Jag har styrkt mig med frukostmoroten, så jag tror jag är redo!
 
MathiasS MathiasS skrev:
Intresset för en jätterolig tävling verkade vara rätt svagt så jag la ner. Är du säker på att du är redo för svaret? Lite konstigt att ingen vet faktiskt, inte många verktyg från detta årtusende som detta forum inte har koll på.....
Haha, man fick ju inte svara om man visste! Det är en sax för att montera/demontera däck på fälg t gokart.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Och för oss som inte visste finns det ju några att välja mellan..... dessutom har vi svårt att veta vad du har samt vad som står på din "atthandlalista". Blir lite som frågan "Hur långt är ett rep"? :thinking:;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.