Svar: X. 5,9 kg
Motivering:
Enda sen vi flyttade till radhus har min man önskat sig en arbetsbänk. Eftersom vårt radhus är i miniatyrformat så har vi inte haft plats men denna skulle ju fungera!
 
Svar: X. 5,9 kg
Då min förra arbetsbänk inte riktigt klarade av en sjuårings snickrande utan att drabbas av skeva ben och knäckt arbetsbord skulle en ny stadig, hopfällbar arbetsbänk vara toppen för familjens fortsatta projekt.
 
X. 5,9 kg

Med ett garage som förutom arbetsbänk ska rymma både bil, barnvagn och cyklar är det viktigt med utrymme. Att kunna flytta arbetsbänken till den plats som för tillfället används är idealiskt och inte behöva flytta allting man jobbar med till det redan begränsade utrymmet i garaget.
Kort sagt, jag sparar både spring (tid) och plats, något som jag mycket hellre lägger på min familj.
 
Svar) X. 5,9 kg.

Motivering: Jag har alltid något snickeriprojekt på gång och den här arbetsbänken skulle verkligen underlätta. Då skulle jag kunna slänga de gamla, rangliga utemöblerna som nu tjänar som arbetsbänk.
 
Svar X.

Med en arbetsbänk så här nätt, skulle arbetena gå så himla lätt.
Klarar 450 kilogram, perfekt när jag bankar på för fullt - eller bara lite grann.
 
Svar X 5,9 kg.
Jag ska bygga en liten bastu bredvid badtunnan. Det finns ingenstans att hålla till i mitt hus. Brukar hålla till på marken. Behöver skona knäna lite i sommar.
 
Svar x

Eftersom vi nyligen har flyttat från Gbg, till Östersund , till ett lite äldre hus, med en lada som ska byggas om till en del av huset, så har vi en hel del arbete framför oss. Och alla verktyg och redskap skulle göra byggandet och livet enklare, och ta udden av pressen på relationen som renovering innebär :)
 
Rätt svar är X 5,9 kg det hade varit trevligt att vinna denna bänk då jag råkade såga sönder min förra sommaren när jag böt kök hemma. Det var inte bara arbetsbänken som blev sågad i utan någon mätte lite fel i bänkskivan, gissa vem som fick handla en ny!
 
Svar X.

Denna hade varit helt suverän att ha utomhus i sommar. Många projekt som väntar och vi upptäckte att det är inte lika roligt som det låter att inte ha en arbetsbänk när man panelar om..
Att såga panel på marken var ingen höjdare.
Och när man ska ta fikarast så hamnar alla verktyg i gruset.

Brukar inte vinna men hoppas verkligen denna gång!
 
Vill absolut inte ha denna plastgrunka. Fullständigt värdelös.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn platsbesparande och gedigen arbetsbänk

[bild]

Veckans vinnare tar hem en arbetsbänk från Keter samt 2 tillhörande tvingar på 30 centimeter vardera. Arbetsbänken är praktisk på så vis att du enkelt fäller ihop den när den inte används och det är då lätt att förvara den även i skrymmande utrymmen. Samtidigt är den stabil och gedigen när du väl fäller ut den. Arbetsbänken klarar en belastning på 450 kilo, samtidigt som bänken är designad för att fungera ihop med tvingar av olika storlekar. Arbetsytan mäter 85x55 centimeter.

Totalt värde cirka: 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Keters arbetsbänk?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 4,5 kg
X. 5,9 kg
2. 8,2 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 8 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Keter. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Keter för att de sponsrar den här tävlingen, och vår medlem Rock_fc som hjälpt till att ta fram den.

Svar: X
Har precis satt upp en friggebod där halva ska vara snickerbo'a! Detta är en absolut must-have.
 
Svar: X - 5,9 kg

Det hade verkligen varit kalas att ha en sån. Med de tillhörande tvingarna kan hela familjen fästa.

(Festligt!)
 
Redigerat:
E
Svar X

Till vårt lilla hus som vi pysslar med passar en liten arbetsbänk perfekt. Speciellt när förrådsutrymmet är begränsat.
 
Den väger 5,9 kilo.

Jag behöver den eftersom jag skadat ryggen och har svårt att böja mig. Denna förträffliga bänk skulle hjälpa mig mycket
 
Svar: X

Den är perfekt för mig när jag ska flytta runt en massa i mitt renoveringsprojekt. Man vill ju gärna lyfta så lite som det går som den latmask man är.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.