Svar X. 5,9 kg

Skulle ersätta en hemma snickrad pallbock, som sett bättre dagar, och fällstegen som kombineras i många möjliga och omöjliga situationer. denna lösning ät inte särskillt stabil och saker ramlar ibland. med en 4 månaders hundvalp och en nyfiken 1,5 åring behöver saker vara stabila, denna bänka slulle passa oss alla tre ypperligt.
 
A
Svar X 5,9. Jag har en gammal rejäl snickarbänk som min morfar gjort själv och som jag haft i många år, problemet är att den går inte att lyfta själv på grund av både vikt och storlek, inte ens det värsta blåsvädret kan lyfta den, väger mer än vad Viking 3:an gör, så jag hoppas att jag vinner arbetsbänken så jag kan bära den dit där jag behöver den när jag ska snickra i vårt trevåningshus.
 
Matzeball
Svar X.
Den här är en välsignelse för en gammal gubbe som flyttat till en liten lägenhet och har kvar en sommarstuga. Keter ska jag montera på undersidan av soffbordet så har jag trollat bort den helt och hållet. Hoppas jag inte glömmer var jag har gjort av den bara. Jag kan tänka mig massor av saker den kan vara bra till när man vill skona matsalsbordet.
 
Redigerat:
Svar X.

Jag brukar arbeta på fruns vita köksbord med allt från borra, såga och måla och ännu har jag inte förstört det. En sån här arbetsbänk skulle inte bara ge mig ett lämpligare arbetsbord. Det skulle också ge min fru lugn och ro i själen och eliminera risken för en framtida borrning i köksbordet.
 
Svar: X 5.9kg

Detta hade varit så sjukt behändigt. Som det är idag så har vi ingen portabel arbetsbänk utan måste springa runt halva radhuslängan till garaget varje gång vi arbetar på baksidan. Men med denna hade det momentet kunnat elimineras, så den är inte bara praktisk utan den hade även minskat belastning på axlar, rygg och ben för oss! :)
 
Svar: X 5,9 kg
Det skulle passa perfect för mina små barns möblerprojekt.
 
Svar X

Nu när barnbarnen blivit så stora att de vill arbeta på egen hand, vore det bra med en praktisk arbetsbänk som kan ställas undan när de inte är här. De har riktiga verktyg och bra material att förverkliga sina alster med men måste samsas med farfar på arbetsbänken, vilket inte är optimalt för någon av parterna. Egen yta - eget ansvar för vad som görs och hur det blir.
 
Svar X!
Så att sambon slipper använda min arbetsbänk för sina mindre hobbyprojekt! :D
 
Svar X

Jag är helt klart rätt vinnare för denna bänk. Har två fasta bänkar men de är alltid fulla av diverse projekt. En hopfällbar bänk är alltid tom och beredd när den fälls upp. Precis vad jag behöver till nästa projekt....
 
Svar X 5,9 kg

Svärfar har en sådan här och älskar den. Så pass mycket att han nämner det 10 x per dag när vi nu håller på att bygga trädäck tillsammans. Kanske kan få tyst på honom om jag också har en, även om risken är att han.bara blir ännu stoltare över den...
 
Svar X. 5,9 kg
Då man själv inte har någon arbetsbänk att frambringa vid projekt runt huset, så skulle Keters bänk vara ett extremt bra val som första arbetsbänk.
 
x, 5,9 kilo
Denna bänk skulle passa perfekt i min nya snickarverkstad som jag behöver inreda med praktiska grejor. Min gamla arbetsbänk har blivit degraderad till gersågsbänk, så den behöver ersättas. En bra verkstad behövs nu när jag köpt ett hus som jag längtar efter att få börja renovera :)
 
Svar: X 5,9kg

Jag städar mitt garage/förråd flera gånger per år, det blir aldrig riktigt bra. Smarta, kompakta lösningar som denna är ett måste om vi ska få fram cyklarna i sommar
 
Svar: X 5,9 kg

Motivering: En riktig arbetsbänk skulle bespara mig tid och konstiga arbetsställningar :)
 
Svar: X - 5,9 kg

Det ser ut att vara en perfekt arbetsbänk till sommarstugan! Och det saknar jag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.