Svar X
Motivering: Jag är i desperat behov av en cirkelsåg! Jag byggde just en friggebod med endast min gamla sticksåg. Det går, men inte blir det spikraka snitt direkt!
 
Svar: X

Såga! Såga! Såga!
 
Svar: x
Lidl verktyg i all ära, men de håller inte i en evighet. Problemet med billiga verktyg är dessutom att man drar sig för att köpa ny klinga när den gamla är slut. Så önskan att byta ut cirkelsågen är stor. Att jag dessutom har ett stort projekt framför mig ökar önskan ytterligare.
 
richardtenggren
Svaret är: X

Vi ska bygga ut huset i sommar och byta tak, saknar tyvärr cirkelsåg och det skulle underlätta istället för att kapa allt med kap&gersågen.
 
Svar x

Har aldrig vunnit något. Behöver en cirkelsåg till husbygget. Fotar mycket och så kommer sågen att synas!
 
Svar x

Har en Festool och en Makita battericirkel. Skulle vara kul att få jämföra Flexen mot dem.
 
Svar X

Motivering :
Med denna i handen så skulle jag i varje fall se ut som ett proffs.
 
Svar: X

Med ett panelbyte till semestern och ett takbyte framöver så skulle en cirkelsåg av bra kvalitet vara underbart. Hade underlättat mitt arbete väldigt mycket!
 
Svar: X

Denna cirkelsåg vill jag bara ha! Älskar sladdlös el..
 
Svar: X

Då ska jag se till att äntligen fixa ihop de blomlådorna som jag inte orkat tillverka på grund av just förlust av ett sånt här verktyg!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Tävling: Vinn cirkelsåg till semesterprojekten

[bild]

Nu närmar sig semestrarna med stormsteg och många planerar roliga byggprojekt. För att lyckas med dem krävs rätt verktyg. Veckans vinnare får hem battericirkelsågen CS62 18,0-EC. En 18-voltsmaskin med tillhörande 5,0 Ah-batteri, laddare och förvaringsbox. Cirkelsågen klarar skärdjup ner till 62 millimeter och har en svängradie upp till 50 grader.

Totalt värde cirka: 6 600 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har CS63 18,0-EC för vinkelinställningar?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 0°/30°/45°/50°
X. 0°/22,5°/45°/50°
2. 0°/20°/45°/50°

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: X

Ersätta fogsvansen med den här cirkelsågen kommer inte bara skynda på arbetet, resultatet kommer dessutom bli mycket bättre! Jag skulle därför gärna välkomna denna in i vår familj!
 
Svar: X

Husbygge på G, den hade underlättat så många arbetsmoment :)
 
Svar: X
Med 2 altaner på G vore cirkelsågen en dröm att få ha tillgång till.
 
Svaret är: X

Om jag vinner sågen kan jag imponera på svågern,
Stark som få delar vi nu plankor i två.

Med en FLEX försvinner våra mindervärdeskomplex,
Cirkelsågen med batteri kommer maximera vårt byggeri.

:cool:
 
Svar X

Med projekt som är oklara och varit så under en längre tid pga avsaknade just av cirkelsåg skulle kunna avslutas. Med ett barn och ett till på G har prioriteringarna inte kunnat bli annat vilket både jag och fru har respekt för, men det vore så kul att överraska frun med att kunna avsluta projekten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.