Tävling: Vinn cirkelsåg till semesterprojekten

Batteridriven Flex cirkelsåg med tillhörande batteri, laddare och förvaringsväska samt närbild på cirkelsågens blad och justeringsmekanism.

Nu närmar sig semestrarna med stormsteg och många planerar roliga byggprojekt. För att lyckas med dem krävs rätt verktyg. Veckans vinnare får hem battericirkelsågen CS62 18,0-EC. En 18-voltsmaskin med tillhörande 5,0 Ah-batteri, laddare och förvaringsbox. Cirkelsågen klarar skärdjup ner till 62 millimeter och har en svängradie upp till 50 grader.

Totalt värde cirka: 6 600 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har CS63 18,0-EC för vinkelinställningar?
Svaret hittar du här: https://www.flexscandinavia.se/en/H...Battericirkelsag_CS62_18,0-EC_i_Set?id=454028

1. 0°/30°/45°/50°
X. 0°/22,5°/45°/50°
2. 0°/20°/45°/50°

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svaret är: X

Vill ej längre gera på gehör det kommer att göra mig på gladare humör :)
 
Svarsalternativ: X

Renovering, renovering och renovering i nyköpt hus, första huset vi ägt, plånboken blir tunnare och tunnare, behoven fler och fler. Inför kapning av cirka 100kvm innerpanel skulle denna cirkelsåg underlätta nåt galet jämfört med en handsåg...
 
Svar X.
Jag ska lägga tillbaks ca 220 kvadratmeter golv senare i år. Då skulle en sån maskin vara helt perfekt eftersom jag saknar el i större delen av huset.
 
Svar:X

Verktyg kan man aldrig få för mycket av!
 
X är svaret.

Med möda jag snickrat med svans, med detta cirkelsågset det går som en dans. Som nybliven förälder och radhusägare är tid svårt att finna, därför jag gärna detta set vill vinna.
 
Svar: X

När man ska byta panel vad är då bättre än sladdlös el!
 
Svaret är lika med X

Ett cirkelprojekt:surprised:
men utan tvekan
hen sågar, kapar å trixar
och gör så jag fixar:ok:
för mig det underlättar
när man hittar den rätta:love:
flera saker som blir gjorda
sen jag njuter av det goda:heart::coffee:
 
Svar X är rätta svaret.

Skulle behöva den då min gamla B&D är tung och klumpig och det alltid är för långt till närmsta eluttag...
 
Svaret är X

Perfekt med batteridriven Cirkelsåg när man ska bygga kojor i skogen!!!
 
Svar X

Min gamla cirkelsåg är slut och borde kastas ut.
En ny såg blank och fin, jag önskar den blir min.
 
Svar: X) 0°/22,5°/45°/50°.

Motivering: Jag har ett stort utomhusprojekt framför mig den här sommaren: att riva och byta ut taket på campingbussen. Taket rasade in under snötyngderna i vintras. Det skulle vara ett superbra stöd med en ny batteridriven cirkelsåg. Jag saknar helt en sådan nu, då den som sambon har kräver sladd. Förlängningssladdar till campingbussen riskerar dessutom att vara i vägen när gräsklipparen far fram.
 
Svar: X

Min fina fogsvans alltid har en plats i mitt hjärta, men en cirkelsåg hade sett till mina renoveringsprojekt både blir rakare och snabbare avklarade.
 
Svar x

En dynlåda och ett arkadspel är de projekt som stundar, min gamla cirkelsåg gav upp och släppte ut röken, så nu står hoppet till denna.
 
Svar: X

Med Flex Cirkelsåg i hand skall jag snabbt förvandla koja till land!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.