D Danne12345 skrev:
Gammalt stationshus.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Känns som att det blir lite väl mycket tegel och har svårt att bestämma mig för om renoveringarna är bra eller inte...
Lite väl mycket tegel och sten för min smak, men jag gillar verkligen att de varit så konsekventa och de har uppenbarligen en fin känsla för detaljer och matchning! Jag gillade jag inte de grå badrummen på nedre plan även om jag uppskattar att de gjort något annorlunda. I övrigt tyckte jag först att de hade onödigt många kaminer, och sedan dök det upp ett rum där det verkligen drällde av kaminer och då kom förklaringen :)

Några av rummen på det övre planet påminde mig om hur mycket jag faktiskt gillar det tidiga 00-talets köks- och badrumstrender – det var uppfriskande att se den mosaiken efter dessa år med vitt, vitt och åter vitt kakel.
 
T tompaah7503 skrev:
Har bedrivits kaminförsäljning där. Står inget på hemsidan om att det skulle vara nerlagt..
8 fungerande eldstäder! :sweat:
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Förökar sig som kaminer... öh?
 
  • Gilla
Immobil och 3 till
  • Laddar…
Bastu 95m² skulle vara nåt... :rolleyes:
 
useless useless skrev:
Bastu 95m² skulle vara nåt... :rolleyes:
Det är väl bostadsytan som är 95 kvm, inte bastun.
 
Ja, man kan tolka det så också...
 
harry73
Den som inte skriver prospektet har tolkningsföreträde :rofl:
 
Ja det var en ordentlig stuga. 55m2 bastu + 55m2 badrum:)
 
  • Två interiöra bilder av en bastu och ett badrum, märkta som 55m² vardera, med modernt inredning och badrumsdetaljer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
...och det var den lilla stugan.
 
cbild4ous4damikp6c3sm--1932564094-rszww1170-80

Ursäkta, men hur tvättar man fönstret?
Har man personal till det eller måste det fungera på riktigt?
 
  • Gilla
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
Det är sånt man har lagom stora barn till.
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Man lägger med det i städschemat vid uthyrning. Straffavgift om det ej utförs. För det måste ju göras så fort man stekt något flottigt. Praktiskt.
 
  • Gilla
ramafred
  • Laddar…
B billy_baver skrev:
Ursäkta, men hur tvättar man fönstret?
Har man personal till det eller måste det fungera på riktigt?
Det görs i samband med köksrenoveringen som görs vartannat år för att inte köket ska vara omodernt.
 
  • Gilla
Johan Gunverth och 3 till
  • Laddar…
Med andra ord besläktat med brittiska prestigehem: Husen ska vara så uppenbart irrationella, opraktiska, och allmänt osunda att man omöjligen kan överleva i dem utan massor av tjänstefolk
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.