Vinn uppblåsbar soffa till uteplatsen

Uteplats med uppblåsbar soffa vid sjö, två personer sitter och samtalar, en tredje står med håv.

Lyxa till uteplatsen med en uppblåsbar soffa som i princip ser ut som en helt vanlig soffa. Outwell Lake Superior-soffan är både komfortabel och praktisk tack vare kombinationen polyester och PVC. Två personer får plats och soffan har dessutom inbyggd pump för enkel uppblåsning.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Outwell skeppar sina produkter till flera olika länder, vilka?
Svaret hittar du här: https://www.outwell.com

1. England, Danmark, Tyskland, Holland och Sverige
X. Norge, Danmark, Finland och Sverige
2. Norge, Danmark, Tyskland, Spanien och Sverige

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 27 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Outwell. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Outwell för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Redigerat:
Svar 1. Vi skulle vilja vinna en soffa för att kunna ha sköna sommarkvällar med vänner utan att få stickor i baken av gistna trämöbler utan dynor. Att pappa dessutom skulle kunna ta sig en eftermiddagslur mellan alla sommarprojekt skulle vara en ren bonus :sleep:
 
Svar alternativ 1.
Vi ska snart äntligen bygga oss en altan, men då jag är själv och bygger kommer det nog ta hela (eller i alla fall halva) sommaren och då vore det väldigt trevligt att ha en liten uteplats att fika på som inte inbegriper en grushåla full med reglar och trall.
 
Svar 1
Fräckt en sådan vill jag ha!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn uppblåsbar soffa till uteplatsen

[bild]

Lyxa till uteplatsen med en uppblåsbar soffa som i princip ser ut som en helt vanlig soffa. Outwell Lake Superior-soffan är både komfortabel och praktisk tack vare kombinationen polyester och PVC. Två personer får plats och soffan har dessutom inbyggd pump för enkel uppblåsning.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Outwell skeppar sina produkter till flera olika länder, vilka?
Svaret hittar du här: [länk]

1. England, Danmark, Tyskland, Holland och Sverige
X. Norge, Danmark, Finland och Sverige
2. Norge, Danmark, Tyskland, Spanien och Sverige

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 27 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Outwell. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Outwell för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Vill skapa en härlig loungen där jag kan hänga med vänner.
 
Svar 1. Skulle passa perfekt som mysplats i den nya paviljongen.
 
Svar 1
Perfekt de närmaste somrarna när vår häck inte är uppväxt än - efter indragning av kommunalt va - så att vi kan flytta runt uteplatsen utefter vilka grannar som är hemma (eller inte....)
 
Svar 1.

Den ser förvånansvärt skön ut och skulle passa perfekt intill poolen i sommar så jag kan slappa där medan jag övervakar barnen som kan plaska i timmar
 
Svar 1

Hade varit perfekt i campingsommar. Vi kör med tält, luftmadrasser, sovsäckar och mycket mer från Outwell. Den här soffan hade gjort ”sponsringen” 100%-ig
 
Alt 1. Skulle vara perfekt till mina döttrars mysuteplats på balkongen.
 
Svarsalternativ 1
En perfekt soffa till en perfekt nybyggt soldäck. Vad kan gå fel?
 
Alt 1:)
Denna fantastiska soffan är helt perfekt för vår husvagn, som hemma fast borta. En dröm för alla husvagnsfantaster, snygg, smidig, lätt, bekväm och framför allt: självuppblåsande!
 
Svar 1.
Skulle vara perfekt i sommarstugan bidra till en mysig känsla på altanen samtidigt som det är underhållsfritt och är förvarings vänligt på vintern!
 
Svar alternativ 1.

Har nyligen byggt mig ett uterum, i ena änden står det ett bord och fyra stolar.
Resten av ytan är tom. Hade varit perfekt att placera en soffa där.
 
Svar 1

Denna skulle jag ge syrran som är en riktigt husvagnsnörd..kul grej
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.