Alfredo Alfredo skrev:
Eller så bor de i "hyreshus"... :rolleyes:
Då behöver de inte byta beredare till en logementsstorlek.
 
S seniorkonsult skrev:
Fel svar. Naturligtvis har vi olika åsikter men om du inte förstod vad jag menad så var det göra avlopp av en ändlig resurs och dessutom till hög kostnad och ganska meningslöst (min och de flestas åsikt). De som duschar i denna omfattning är antingen rika eller är kanske väldigt rena. Hur som helst är de unika.
Fel Fel Fel!
 
H Holmspel skrev:
Fel Fel Fel!
?
 
S seniorkonsult skrev:
?
Du får nog vidga dina vyer lite... det är verkligen inget unikt, tro mig. Och det har ingenting med pengar eller renhet att göra. Frågan om ändlig eller oändlig resurs är en helt annan fråga och även där finns lösningar.

"De som duschar i denna omfattning är antingen rika eller är kanske väldigt rena. Hur som helst är de unika."
 
S
NI har fel allihop , det är inte antal eller hur länge en dusch kan vara , det är upp till var och en och
är inget som ska behandlas här , frågan var hur stor beredare behöver vi för att vi ska må bra i sinnet
 
  • Gilla
Holmspel
  • Laddar…
S
Vet inte om TS blev skrämd av allt här eller som TS skrev vi skaffar en ny , den här är gammal
Kul om dom kom in igen för att ge oss resultatet
Det går att stoppa in en 6 KW patron i en VVB , men då måste man tänka fabrikat så den finns patroner
då blir det fart på den ,normalt är dom på 3 KW
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.