Mycket bra priser på den och dess tillbehör!

Synd bara att den redan är slutsåld, annars hade jag beställt en!

Hade ju dock velat integrera den med mitt Verisure larm. Någon som vet om det kommer att funka med något tillbehör framöver?
 
Inget som syns på utsidan, och en fjärrkontroll? Låter ju perfekt! Tack för tipset!
 
Jag svarar mig själv gällande koppling till larm:

”Kan jag koppla upp mitt Yale ENTR S till larmsystem eller andra system?”

”I dagsläget går det inte koppla upp Yale ENTR S till andra system. Men tack vare BLE-gränssnittet och möjligheterna med programuppdateringar kommer vi fortlöpande erbjuda ny funktionalitet.”

Mao, det lär komma i framtiden! Toppen, äntligen kan jag tänka mig att köpa en yale doorman till både garaget och hemmet!
 
C crazytok skrev:
Mycket bra priser på den och dess tillbehör!

Synd bara att den redan är slutsåld, annars hade jag beställt en!

Hade ju dock velat integrera den med mitt Verisure larm. Någon som vet om det kommer att funka med något tillbehör framöver?
Den är inte slutsåld utan den har ännu inte kommit in till dom!

Dom hoppas på leverans i slutet av veckan eller början av nästa vecka!
 
  • Gilla
crazytok
  • Laddar…
Ok, stod nämligen slutsåld på hemsidan. Men det är väl för att dom inte ens fått den i lager ännu då! :)

Men misstänker att den kommer bli slutsåld dock, så då gäller det att hänga på LÅSET när den kommer in! :crysmile:
 
Jag sitter inte på någon extra information om detta mer än att jag vetat att de ska komma en ny produkt men den är väldigt begränsad och betydligt enklare.
Först tänkte jag att den öppnar för en ny marknad och nya kundgrupper som konkurrerande produkter haft.
En stor marknad är hemtjänsten som vill ha en lösning vaktmästaren kan installera och som lätt kan demonteras utan skador.
Det är många som vill ha en enklare produkt.
Men Yale ENTR S är väldigt begränsad i dagsläget och den fungerar inte med verisure än.
Det låter bra med 20st fjärrkontroller (bluetooth) men fjärrkontrollerna fungerar endast med ENTR S och endast till ett lås och går inte att kombinera med Yale doorman eller andra ENTR S enligt information jag fått från Yale.
ENTR S har inga integrationer med smarta hem lösningar och kommunikationen mellan utrustning sker via bluetooth.
Du kan skicka nycklar till hantverkare mm men det fungerar inte som med doorman uppkopplad mot internet och du kan inte se när barnen kommer hem medans du är på jobbet.
Fingeravtrycksläsare eller tastatur kanske några vill ha men egentligen tror jag att de flesta klarar sig med en smartphone.
Nycklar som man vill dela hämtas ut vid låset och hämtningen tidsbegränsas upp till max 72h och man måste lägga till delningen i låset.
Max 20 smarttelefoner (användare) kan anslutas och det finns ingen begränsning på hur många lås du kan styra med en telefon.
 
Jag har installerat en hemma. Fungerar bra, men det är extremt krångligt att dela ut nycklar, höll väl på 15 minuter med grabbens telefon innan den hittade låset och lyckades para ihop sig.
Sedan funkade allt bra.
Tjejens telefon lyckades inte alls hitta låset och jag gav upp. Ska göra ett nytt försök senare i veckan.
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
Hur länge förväntas batterierna räcka?

Kan man ställa in så denna låses automatiskt kl 21 exempelvis?
 
Det verkar som om batterierna ska räcka 3 månader.
Man kan välja att den alltid skall hålla dörren låst, så när den stängs så låsen den automatiskt, dock inte någon tidsstyrning.
 
3månader???? Det var inte länge.... :surprised::thumbdown:
 
Paltskallen! Har du skaffat några tillbehör?
Fingeravtrycksläsare eller fjärrkontroller?
I så fall, hur fungerar de?
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.