Det var dåligt med tips i tipstråden.....
 
Har en snarlik men lite mindre tank. Bästa kompressorn jag någonsin haft och då hade jag en atlas Copco tidigare.
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Frågan e om jag behöver en 50L till spikpistolen? Snickarna på jobbet har en rätt tyst typ med 2x5,1L tank.
Jag har en 24L hemma nu men den ger upp när som.

Den här ser ut att passa mig men frågan är hus kvalitén är.
Ser ut att vara samma modell som Meec på jula :/.

[länk]
50 liter är onödigt stort i spikpistol, jo. Den där såg vettig ut, men gå inte på att den går att köra mutterknackaren på :crysmile:..
 
Jag kommer bara jobba själv såklart :).
Den du länkade fanns med 24L tank och kostade 2500kr med frakt. Det är väll okej prisklass för mig.

Vad gjorde den så bra?
 
Dom är så fruktansvärt tyst. Är det inte så viktigt för dig kan du köpa en vanlig kolvkompressor istället och spara en tusing.
 
Jo ljudet är en viktig faktor. Finns det någon tysk prisjakt eller är det billigast på Knappwulff?
 
Idealo.de är en tysk variant på prisjakt.
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Jo ljudet är en viktig faktor. Finns det någon tysk prisjakt eller är det billigast på Knappwulff?
Google-sök
 
Är det just denna modellen ni har eller en liknande? Verkar som det är Knappwolffs egna märke.
 
Jag har en liknande. Är lite samma där som med allt annat. Är nog mest färg och dekaler som skiljer. Kolla data noga på den du ska köpa bara. Finns rätt många olika konfigurationer .
 
Försökte lägga upp en liten film från då jag startade min första gången men fungerar inte....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.