Med risk att få på skallen för att jag är dålig på söka så ställer jag ändå frågan:
Var hittar jag snurrventiler med trälock?
Jag har sett sådana tidigare - ev här på forumet alt. på någon bastusajt.
Jag har sökt i forumet , letat på måfå och googlat, men icke.
Hjälp !
 
Du menar sånna som brukar vara vita och sitta i taket på skithus o sånt där man kan snurra på själva "locket" i mitten för att reglera dom..?
Vill minnas att jag sett dessa hos dom flesta bygghandlarna faktiskt..
Har du kört runt o kollat i några?
 
COOP-Forum eller någon annan som säljer Helo - aggregat / Exactas sortiment bör ha eller kunna ta hem till dig.
 
Tack för det. Som jag förstod så var det en simpel fråga, men även en sådan måste ställas om svaret undflyr en ::)
 
Katana-Mannen skrev:
...jämfört med en "simpel" plastventil....
Som inte är att rekommendera till en bastu. Har sett skrynkliga exempel på detta..
 
Katana Mannen, hur mycket kostade en ventil i trä vs plast?
 
Hade faktiskt ockdå funderat på högtalare, problemet är dock att de sterao set med högtalare jag sett kostar 6-7000 kr, vilket är i dyraste laget..

Är det speciella bastuhögtalare som du satt dit ? :-?

Det gäller jua tt planera när elektrikern kommer dit så att han drar alla kablar och det på en gång ;)
 
Hobbysnickarn skrev:
Hade faktiskt ockdå funderat på högtalare, problemet är dock att de sterao set med högtalare jag sett kostar 6-7000 kr, vilket är i dyraste laget..

Är det speciella bastuhögtalare som du satt dit ? :-?

Det gäller jua tt planera när elektrikern kommer dit så att han drar alla kablar och det på en gång ;)
Finns ju en hel tråd om detta: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=49737
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.