Rätt svar : Alternativ 2. 12,7 kilo

Här precis köpt ett skitigt gammalt hus som skulle älska att få lite kärlek av en riktig maskin!
 
E
Svar 12,7 kg

En bra högtryckstvätt hade underlättat tvätt av båten så vi slipper anpassa oss efter lediga tider i hamnen. Men också tvätt av bilen, trädgårdsmöbler, redskap och stenläggningar
 
Rätt svar: Alternativ 2, 2,7kg

Vore fint att kunna överraska min pappa med en nya fräsch högtryckstvätt då den nuvarande har levererat likt en slö kökskran de senaste åren.. :)
 
Svar: 12,7kg (2).
Varje år när jag tar upp båten får jag inte bort havstulpanerna utan jag får alltid skrapa för hand då min nuvarande högtryckstvätt inte är kraftig nog att få bort dem. Hade varit intressant att testa en riktig kvalitetsprodukt och bli av med havstulpanerna en gång för alla!
 
Den väger 18 kg utan tillbehör.
Villaägare med stor altan, trähus, carport, växthus o friggeboda och bil, dessutom vita och blir fort smutsiga. Allt detta behöver ju rengöras då och då.
En högtryckare underlättar ju arbetet väldigt mycket då, och ger ju betydligt bättre resultat.
Att stå och handtvätta med skurborste och såpa varje sommar är både slitsamt och jobbigt.
 
Rätt svar är 12,7 kg. Har en gammal tvätt hemma som bara ger huvudvärk med sin stenhårda slang. Med kärchers nya tvätt skulle huvudvärken lindras betydligt.
 
rätt svar: 2

Snart kommer förhoppningsvis våren dock med en hel del jobb som måste fixas. Vår terass på 90m2 skall tvättas plus båten vårrustas och tvättas. Så en ny högtryckstvätt från kärcher hade lättat upp jobben lite till en roligare nivå. Vår nuvarande tvätt glömde jag dessutom tömma på vatten så munstycket har frostsprängs.
 
Svar: 12.7kg
Efter klagomål att jag borde tvätta bilarna oftare brukade jag ha som argument att jag inte har någon högtryckstvätt.
Så om jag vinner denna kommer sambon blir nöjd och även bilarna!
 
Svar 12,7 kg
Strömavbrott i huset förra vintern så vår högtryckstvätt frös sönder. Skulle vara bra att ha en ny att tvätta "allt" igen.
 
Svar: alternativ 2

Inga småskvättar med denna tvätt i huset blir det mer än biltvätt, cykeltvätt och tralltvätt utan svett.
 
12,7 kg

Vore grymt att få prova denna på altanen då ingen tidigare högtryckstvätt gjort jobbet särskilt bra.

Sen är det alltid kul att få imponera på grannarna nä de kommer och ska låna något ur ens maskinpark. :p
 
Svar: :12,7 kg.

Att vinna en Kärcher tvätt hade varit fräckt och passar allas behov i både slott och koja.
 
Svar: 13,1 kg

Vi byggde ett nytt hus ute på landet 2011. Det är ju trevligt att bo så, men med minst en halvmil grusväg till närmsta asfalterade väg, och bara en klen vattenslang att ta till, så har jag gett upp hoppet om att ha en ren bil. Jag vet knappt längre vilken färg bilen egentligen har...

Om jag skulle vinna denna högtryckstvätt så lovar jag att tala om vilken färg den har under all gegga här i tråden!
 
Rätt svar är 12,7kg
Jag vill imponera på grannarna! Som ung tjej vill gärna alla pensionärer på gatan lägga sig i och ge oombedda ”goda råd”, hehe. Det hade varit fräsigt att dra igång denna finmaskin när mur, plattor och annat ska fräsas av, istället för att ligga på alla fyra med en skrubbsvamp i hand :rofl:
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn Kärchers senaste högtryckstvätt på 145 bar

[bild]

Dags för vårstädning! Med en Kärcher K5 Premium Full Control Flex Home hemma gör du snabbt och lätt rent allt från altandäcket och uteplatsen till huset och bilen. Trycket ligger på 145 bar men är ställbart via en display på handtaget så att du kan ställa ner det om du behöver vara mer försiktig. Tvätten har åtta meter högtrycksslang så att du kan röra dig obehindrat utan att behöva flytta maskinen. En person kommer att bli lycklig vinnare av den här högtryckstvätten!

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger K5 Premium Full Control Flex Home utan tillbehör?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 12,3 kilo
X. 12,5 kilo
2. 12,7 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
Utan tillbehör 13,1kg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.