går inte att öppna länken...hur ska jag förklara,,, huset e 100 entre och hundra källare.
på höger sida finns en garage ansluten till högra huskroppen,,, exakt under garaget finns ingenting förutom jord, men om du ska komma ner till huskroppens högra till källaren så går det inte för då kommer hela garaget falla ner på dig
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
fan att detta är ett bluff,,, hade varit perfekt... visste inte att timell ljög
 
K
D Danieltälje skrev:
fan att detta är ett bluff,,, hade varit perfekt... visste inte att timell ljög
Man kan ju undra vad som fick Martin att ljuga så obehindrat i TV, nu när vi fått veta varför han kastats ut från tv4 kan man ju undra om det bara handlade om pengar eller om han fick betalt på andra sätt...
 
C CalleGbg2 skrev:
Har fukt nere i källaren och kommit i kontakt med Dry Power och undrar ifall det är fler som har provat det?

Dräneringen kommer kosta en del här hemma och detta verkar vara det mest skonsamma mot både fastighet och miljö, men man är alltid försiktig när det kommer nya saker! Därav min undran.

Tacksam för kommentarer.

/C
Bluff. Annons från vi i villa nr3 2021
 
  • Annonsblad med bilder av olika byggnader och diagram som representerar en dräneringslösning från Abreen AB, inklusive grafik om vattenflöde.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
C CalleGbg2 skrev:
Jag har valt att installera iaf. Får garanti på att det fungerar och kostar en bråkdel av dräneringen. Hittade en artikel på Villa och Fritid där en familj har fått den installerad och det blivit torrt. Håller er uppdaterade!


Hej hur gick de med källaren?

[länk] - artikeln finns där by the way.

Tack för svaret hempularen, uppskattas!

Mvh/C
 
Vet inte varför den här tråden vaknade igen. Men det kan vara på sin plats att påpeka att det citerade inlägget härovanför är konstaterad dold reklam för en produkt som verkar vara rent bedrägeri. Inlägget finns kvar tidigt i den här tråden för att tillsammans med övriga inlägg i tråden visa på bluffen.

Den utdragna citeringen skulle kunna misstolkas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.