Svar: 1. 200 liter

Motivering: Köpte ett hus med nyrenoverat badrum för ett par år sedan som hade ett underbart inbyggt badkar men som inte var gjort enligt konstens regler. Fick vattenskador efter en månad och vi var tvungna att riva bort hela skiten och vi snålade och satte in dusch. Har en 1,5-åring som plaskar så hårt i sin lilla balja att allt och alla är helt genomblöta och med en sådan badbalja kanske något kan förbli torrt. Dessutom kanske jag slipper bygga ett spa i källaren som jag lovat min sambo i ett svagt ögonblick...
 
Svar: Alt. 1, 200 l

Min dotter har länge önskat sig en sådan badbalja till sig och sin son på 3 år, då det inte får plats ett riktigt badkar i hennes lägenhet och hon har inte råd att köpa ett sådant här.
Hon saknar verkligen ett badkar, då ett varmt bad får henne lugn som hon säger.
Hon lider av ADHD mm.
 
Svar alternativ 1, 200 liter.

Detta badkar är precis vad vi behöver nu inför julbadet!
Förr gick det ju bra att bada ungarna i en liten tvättbalja
Två glada barn badar i en röd tvättbalja i ett retrostil badrum.

Men åren går, och nu får de inte längre plats.
Snälla, låt mig vinna, så inte jultomten vänder i dörren
 
Svar 200 l




En julklapp som jag till dig vill vinna
Då jag vet att du glädje av den skulle finna,
Den skulle hjälpa dig mot din onda värk som du har varje dag,
Denna julklapp skänker dig istället värme och behag,
I denna klapp kan du koppla av
Släppa på vardagens alla måsten och krav,
Jag vet att du ett trångt badrum har
Men denna present är inte ett badkar
Utan en perfekt klapp till dig min vän
En sådan här borde du haft för längesen
 
200 liter rymmer baljan
200 % önskan om att ge mina tre små gossar lite badmys då vi har en dusch i litet badrum.
Jag skulle fylla baljan och skrika ut
"God Jul hopp galopp ta vars ett dopp"
 
200 liter rymmer baljan
200 % önskan om att ge mina tre små gossar lite badmys då vi har en dusch i litet badrum.
Jag skulle fylla baljan och skrika ut
"God Jul hopp galopp ta vars ett dopp"
 
200 liter

Som snickare önskar man sig ett värmande bad för leder och muskler efter varje arbetsdag.
Men istället får man ta en snabb dusch så småfolket får komma in och värma sina små rumpor och tömma varmvattenberedaren....
 
Svar nummer 1: 200 liter

Vinnaren utses den 15 december. Och jag gillar både att bada och fyller år den dan :)
 
Svar: 200 liter
Kroppen känns tung och stel och orken tryter
Vintern har varit hård och hela kroppen ryter
Efter ett skönt bad blir jag glad och nyter
 
Svar 200 liter

Midvinternattens köld är hård,
stjärnorna gnistra och glimma.
Alla sova i enslig gård
utom en frusen kvinna.
Månen vandrar sin tysta ban,
vatten fylls på från en uppvärmd kran,
baljan lyser vit i skenet från staken.
Endast kvinnan är vaken.
 
200 liter.

Vi behöver verkligen ett badkar. Jag älskar att bada, vi har två små barn som älskar att bada, och min man uppskattar det med. Men vi äger inget badkar. Badrummet är för litet, så jag har gått och suktat efter sittbadkar sen vi flyttade in här! Fyra år har det gått utan badkar...
 
Svar:200 liter.
Motivering: Min fru saknar ett badkar och husets planlösning har helt enkelt inte plats för ett traditionellt kar. Detta skulle kunna minska mängden vansinniga ombyggnadsprojekt som blir föreslagna.
 
ca200 liter
Den skulle passa bredvid duschen i vårat badrum, samt att jag skulle få många + poäng hos mina döttrar
//Håkan.
 
200 liter. Min dotter på 7år gillar inte att duscha och vi har inget badkar. Här har vi ju lösningen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.