Svar 1: 200 liter

Motivering:
Vi behöver ett badkar, istället för en karl.
Inte bara för att jag är ihop med en tjej, bada är dessutom hennes grej... ;)
 
Svarsalternativ 1 = 200 liter rymmer baljan.

Jag vill vinna en svart balja. Älskar att bada men har ett för litet badrum för att rymma stort badkar. Bada är avkopplande och är ett mycket bra sätt att stressa ner efter en lång dag. Perfekt för mig!
 
Svar: 1. 200 liter

Detta skulle passa perfekt hos oss funderat på olika lösningar men väggutrymme/golvutrymme e det brist på när tvättmaskin finns i samma rum och inte den häller passar mitt på golvet mellan dörrarna, så detta kar vore perfekt för att få ett avslappnande bad till helgen
 
Svar: 200 liter.
Motivering: Julen står för dörren och det börjar bli hög tid att ta sig ett bad.
 
svaret är 200 liter.

Motivering: För att exfrun som blivit utan badkar verkligen längtar efter just ett sådant kar till lägenhetsbadrumet!
 
Hej, Svaret är 200 liter innan man hoppar i.

Gillar verkligen denna kompakta badbalja - Gärna ett svart!
Ett konventionellt badkar känns helt fel när man nu sett Coolest badbalja.
Till och med jag skulle känna mig klimatsmart med ett sådant.
Och när det är varmt på sommaren skulle jag använda det utomhus med skön, svalkande temperatur på vattnet.
 
Badkaret rymmer 200 liter.

När vi flyttade in till lägenhet för tre år sedan övertalade jag frun att, trots att hon älskade att bada, inte behövde ett badkar i lägenheten. Hon har knappt talat med mig sedan dess så jag hoppas på tur!

Hej plask!
 
Svar:X
Vi har bara en dusch och barnen har alltid tjatat om badkar som vi ej har plats med. Nu finns det en chans.
 
200 liter badbaljan rymmer

Så liten att den inte något vackert skymmer

Jag ska bada och vada tills kroppen av renhet får klarna

Behövs inget stort för att min lycka behaga

Jag hoppas att jag vinner

Annars jag från renheten försvinner

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:
 
Åååååå! Äntligen ett badkar som tar liten plats och hela jag blir vattnad ända upp till öronen utan att jag behöver vrida mig som en orm för att både axlar och knän ska hålla sig varma. Helt underbart!
 
Svar 1. 200 liter.

Min stora tjej har blivit tre år och får inte längre plats i badbaljan. Avundsjukan när lillasyster på 11 månader badar är påtaglig. Tyvärr finns det ingen möjlighet för ett riktigt badkar i vårat hus men det här skulle få plats i duschen. Håller tummar och tår för min treåriga dotters skull!
 
Svaret på frågan ska alltså finnas på den länkade sidan - men det tyckte jag inte var nån sport. Vi har ju fått måtten på baljan. Och vi vet att en kub med en decimeter på alla sidor är lika med en liter. 9,1 dm x 5,3 dm x 6,5 dm ger 313,495 liter. Sen slår det mej att det där skulle gälla för en balja med raka kanter och 90-graders hörn. Så det går bort en del. Men går det bort 113 liter? -- Jag som inte vill kolla länken och inte är säker på vad min uträkning är värd behöver inte baljan. När vi flyttade in här köpte vi ett lagom stort badkar med små skavanker för 900 kr. Ifö tar 6000 kr för ett nytt av ungefär samma modell (snyggare fötter på den som säljs nu).
 
Karet rymmer 200 liter.
Eftersom jag numera blivit både gammal och stel så:
I ett sådant litet badkar är det nog svårt att snubbla,
men det kan ju hända att det kommer en liten bubbla
 
Svar 200 liter.

Vi ska renovera badrummet, och då får inte ett standardbadkar plats. Men dottern är envis, hon vill absolut ha ett badkar att slappa i, och hotar med att flytta annars. Detta kar hade fungerat perfekt!
 
Svar: 200L

Motivering: jag badar 1 gång per år vid jul! Jag har dock inget badkar längre. Och jag är väldigt smutsig nu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.