Svar 1: 200 Liter

Motivering:
Vi bor i ett litet torp på landet med tre små barn. Badrummet är i stort behov av renovering och det är en utmaning varje gång jag eller frun ska duscha med yngsta sonen på 10 månader, tung som han är. Vi har tittat på den här badbaljan med dreglande tungor tidigare, men har tyvärr inte kunnat köpa den än. Håller tummar och tår för att vi tar hem den här i tävlingen!
 
Oj, hela 200 liter, men samtidigt är det också vad vi totalt kan krama ur värmepumpen i form av tempererat badvatten... Mer och det hade varit för kallt att bada!
 
Svar 200 liter.
Motivering: Det skulle vara skönt att för en gångs skull slippa stå och duscha och bara sätta sig
ta ett bad och koppla av.
 
200liter
Skulle vara underbart att ha ett flyttbart kar så man kan pricka morgonsol likväl kvällssol i stugan där inte alla moderna bekvämligheter finns. Samt ligga och njuta framför öppna spisen under lågornas sken och bara vara .
 
Svar 1, 200 liter.

Barnen skulle bli så glada att få denna badbalja så att vi kan använda dagens ikea plastlådor som dom idag badar i, som dock fungerar helt ok till att packa ner kläder i istället.
Tror nog sambon även skulle glädjas då hon inte kan bada pga alldeles för små lådor :)
 
Om jag någon gång tvingas amputera armar och ben, behöver jag ändå hålla mig ren, Ty även en liten kropp kräva regelbundna dopp.
Risken är väl att jag drunknar, i och för sig..
..kanske är det bättre att ni ger det till någon annan än mig?
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Tänk om jag en badbalja som rymmer 200L kunde vinna
då skulle jag bli så glad att jag kunde svimma, då jag för mina onda muskler och leder en badbalja verkligen behöver men pengar är något jag inte lyckats att få över,
jag skulle då lyxa och bada varje dag för att slippa värk och istället känna behag
så nu håller jag mina tummar och tår att jag denna badbalja i julklapp får
 
Hej.
Svaret på frågan är X. Badkaret rymmer 200 liter.
...och här kommer motiveringen:

– Att ge familjen en tunna
det vill jag kunna
– att låta dem bada
och bli nöjda och glada!
 
1. 200 liter
2. Skulle vara toppen eftersom vi bor i ett hus utan bad och bada vill man ju ibland, eller? Skönast skulle det nog vara för maken som skulle kunna mjuka upp sina leder i det varma badet. Själv skulle jag tycka det vore perfekt att kunna göra ett litet minispa hemma och bara njuta.
 
Svar: 1. 200 liter
Motivering: Mina barn hatar att duscha. Jag hatar att tjata. Mina barn är smutsiga nu på vintern när de inte kan bada i havet. De skulle behöva en rejäl badbalja!
 
Svar: 200 liter.
Min dotter har flyttat till en liten, liten sommarstuga som bara har en dusch. Jag önskar ge henne denna eftersom hon älskar att bada och där får hon sin egen tid. ingen som stör henne när hon är i badet.........
 
Svar: 200 liter

Det finns en dam i Södra Vi
Som är väldigt kall mitt i
Att få henne glad
Kan vara ett bad
Att sitta uti
 
Svar:
2.) Badkaret rymmer 300 liter utan person i det ;-)

Ha, ha vilken super produkt ... Vi har motsvarande mindre rund lövkorg i trädgården samt en lågskuren rund när man rensar ogräs, verkligen toppen kvalitet på dessa ;-)
Jag önskar mig en vit som Julklapp och hoppas på lite tur nu ;-)

God Jul från Nettan på Ettan
 
200 liter! Lycka till samtliga och God Jul!
 
Svar: 200 L
Jag vinner gärna denna till vårt fritidshus vi nyss köpt, så slipper vi tänka på vedeldade badtunnor eller spabad i framtiden!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.