200 liter OCH DEN FÅR PLATS YIPPIE !
 
200 liter

Blev ner röstad med 3 till 1 om vi skulle ha kvar badkaret eller ej när vi renoverade badrummet för 5 år sedan. Har sedan i 5 år längtat efter badkar.

Joakim Batz
Joakim.batz@aditro.com
0709 10 44 99
 
B
 
När vi renoverade vårt badrum för 5 år sedan blev jag ner röstad med siffrorna 3 till 1 att ta bort vårt badkaret. Har sedan i 5 år längtat efter badkaret

Joakim Batz
Joakim.batz@aditro.com
0709 10 44 99
 
Svar: 200 L
Motivering: Jag vill vinna så att mina pojkar kan få bada om kvällarna. Idag är vår hyresrätt inte utrustad med badkar och ekonomin räcker inte till för att åtgärda det.
 
Svar: 200 liter
En perfekt julklapp till frun och familjen!
Vi har saknat badkar sedan vi flyttade till hus för 8 år sedan, i synnerhet nu när höst/vinterstormarna bokstavligen drar genom huset.
 
Svar 200 liter

Sambon vill ha badkar, men då detta kräver en större ombyggnad av badrummet tyvärr finns inte ekonomi för detta då vi prioriterar att vara hemmma med dottern. Då vi i år inte ska köpa julklappar till varandra heller vore det toppen att vinna en julklapp att överraska med.
 
Svar: 200 liter.

Motivering: Badbalja Coolest skulle vara den ultimata julklappen till min mamma som väldigt ofta säger att hon skulle vilja ha ett badkar och ibland besöker mitt hem bara för att få låna mitt badkar. :)
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Svar 200L
Ahh precis vad jag vill ha... Jag e trött på alla låga badkar o man måste ligga helt ner för komma under ytan...
 
200L
Dröm badkaret... man slipper ligga så långt ner bara för komma under ytan... ska snart renovera vår lilla toalett o denna e perfekt till mig
 
200l
Hade varit prefekt till tjejen som gillar att bada med vår lilla dotter på 6 månader men tyvärr inte kommer kunna det på länge.
Flytten till hus är på gång som saknar badkar.
Och innan badrum 2 är byggt så hade detta varit ett perfekt alternativ.
 
200 liter och eftersom jag bor i en etta så finns det inget badkar bara en dusch. Skulle vara skönt att kunna bada efter en kall promenad i vinterrusket :D
 
Svar 200 liter.
Min fru skulle bli jätteglad då vi inte har ett badkar av utrymmesskäl. Hon älskar att bara och det hade varit jättekul om hon kunde få den möjligheten. :)
 
200 liter. Skulle vara skönt att trots litet badrum kunna ta ett varmt bad när man har värkande kropp.
 
Svar:1 200 liter
Ah vilket perfekt badkar. Vi hade en (lite uppslitande) diskussion här hemma nu när vi renoverade badrummet gällande badkarets vara eller icke vara. Avgörande föll på miljöhänsyn. Det sägs att det är mer miljö-vänligt att duscha. Så jag gav mig fast jag gillar att bada, särskilt på vinter. På sommaren känns det inte lika nödvändigt. Men detta badkar kan man ju bara ställa undan på vinden under sommaren. Kanon! Och inte drar det så mycket vatten heller.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.