Vinn badbaljan för det mindre badrummet

Vuxen kvinna kopplar av i en vit badbalja Coolest, placerad på ett kaklat badrumsgolv med växter och badprodukter i förvaringsfickan.

Tycker du om att bada men vill inte ha ett badkar som tar upp hela badrumsytan? Med badbaljan Coolest kan även vuxna ta långa bad även i mer skrymmande utrymmen. Badbaljan mäter hela 910x530x650 millimeter. Den är enkel att flytta runt tack vare praktiska handtag på sidorna. Det medföljer även en avloppsslang. Vinnaren väljer mellan färgerna svart eller vit.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många liter vatten rymmer Badbalja Coolest när ingen sitter i den?


1. 200 liter
X. 250 liter
2. 300 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Coolest för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Jan-O och 3 till
  • Laddar…
Svar 200 liter.
Åh nu blir frun glad.. som nu väntat ännu ett år på att utbyggnaden görs där det nya badrummet skall vara, det enda badrummet. Nu duschas det i pannrummet och denna skulle passa prefekt i tvättstugan där inget annat kar får plats.
 
Redigerat:
Svar 1, 200 liter.
En perfekt present till min lilla dotter, lilla sambo i vårt lilla hus!
 
Detta badkar rymmer 200L jag kan säga de vore de perfektaste julklapp till mig. Då slipper ja höra att vi inte har badkar, för stora toaletten inte är klar än. Sedan skulle lilleman älska de då fe bästa han vet är att bada.

Mvh Daniel
 
200 liter.

Just nu badar sonen i ett foderkar med rätt låga kanter som dessutom sticker ut ur duschhörnan = vatten i hela det lilla badrummet.
Det här karet passar i duschhörnan och dessutom får både jag och frun plats i det. Lättare att bära över till bastun också (än foderkaret).
 
Svar 200 liter.
Bor i ett relativt nybyggt hus. Märker nu att bara en dusch räcker inte. Saknar varma bad.Skulle bli en lisa för själen.
 
Badkaret rymmer 200 liter.

Min chef hatar att frysa och har flyttat till nytt boende med endast dusch. Jag skulle därför vilja vinna ett sådant till henne så att hon kan tina upp och slippa frysa under vinterhalvåret.
 
200 liter

Min älskade lillasyster fryser mycket i sin lilla tvåa. I födelsedagspresent fick hon en radiator, ett badkar skulle vara perfekt för henne!
 
1. 200liter
Enda badkaret som får plats i vårt lilla lilla badrum. Skulle bli bästa julklappen till min älskade fru som älskar att bada.
 
200. Jaa! Ett sånt har jag funderat på ett tag! Saknar badkar i torpet så in i norden!
 
Coolest rymmer 200 liter när ingen sitter i den.

Åh vad jag skulle bli glad om jag fick vinna mig ett bad, att få njuta en stund av ett vatten värmande lugn, man kanske kan tycka att det inte är så mycket till lycka, men för mig vore det flott nästan som att bo på ett slott!
 
Svar: 200L
Motivering: Jag tycker produkten är genialisk!!! Villhöver den.
 
Badbaljan rymmer 200 liter.

Jag älskar att bada
men hatar att frysa.
I denna fina balja
kunde jag få mysa.

Saknar ett badkar
så jag blir sur,
återstår bara
att hoppas på tur!
:love::love::love::love::love:
 
Svar 1: 200 liter
Dottern har alltid varit en riktig liten badsäl och flyttade i augusti till annan stad för att studera. Studentrummet hon bor i är en liten 1:a på 20 kvm och det finns inte plats för något riktigt badkar i hennes pyttelilla badrum. Så fort hon är hemma hos oss på besök är det ett långt, varmt bad som gäller. Så det vore verkligen en uppskattad överraskning för henne att få ett litet portabelt badkar. Eftersom hon är omtänksam och generös kommer hon dessutom låna ut det till sina studentgrannar. Nytta och nöje till alla :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.