Svaret är X. Antracit

En varm och skön handduk efter duschen på morgonen är verkligen något man uppskattar när Kung Vinter, Farbror Rimfrost och Gubban Tö är på besök i vårt avlånga land.
 
X Antracit

Vi har precis fått färdigt vår nybyggnadskalkyl och inser att det blir ett snålt levande de kommande åren. Nytt hus och ny bebis kräver sparande. En kvalitetshanduksstork från Nordhem skulle vara en härlig present och lättar trycket på budgeten något (om en vädigt lite :) )

Ha en fin dag, Jimmie
 
Svar: X
Ett ständigt problem hemma är handdukar som inte hinner torka.
En stor handdukstork skulle vara guld värd för oss.
 
X Antracit

Jag och min fru ska precis starta en badrums renovering. När vi var ute i söndags och tittade på vilka material vi gillar tog min du tag i exakt samma handdukstork och sa "denna gillar jag". Hade varit fint att överraska henne med den.
 
Svaret är x. antracit

Just nu har jag inte plats för min bakhandduk. Bakhandduken hänger nu på gästkroken. Om jag vinner denna så kan jag hänga bakhandduken på den när jag torkat baken och gästerna kan få en egen handduk.
 
Redigerat:
Svar: Antracit.

Badrummet i stugan är klart, tvättmaskin, torktumlare, duschväggar i glas, rymlig kommod och fint badrumsskåp... och handdukar som ligger på tork på golvvärmen...

Det snyggaste badrum jag någonsin haft, men jag saknar handdukstork. Resten blir inte snyggt, med alla dessa handdukar som man får kliva över eller ibland plocka undan ( annars blir de ju blöta igen när jag kliver över dom på väg ut ur duschen )
 
Svar: X Antracit

Håller på att renovera sommarhuset och kommit till bastun och tvätt utrymmena och vad vore skönare än en varm handduk när man varit och simmat?
 
Orientexpressen
Svar: X Antracit

Åhh, vilken lyx!
Den här handduksvärmaren skulle göra underverk för min värkande rygg.
Dessutom är den ju både riktigt stilig och snygg.
Det är så kallt att behöva kliva ut ur varma duschen med en ouppvärmd handduk.
Värme gör gott för mig och jag blir mer rörlig och mjuk, kyla gör mig stel och sjuk.
 
X, den andra färgen som Tjolöholm kan beställas i är antracit.

Motivering:
Vi köpte huset vi bor i nu för ca. 2 månader sedan, när det fortfarande var varmt och gott ute.
Säljaren sa då att de var inga problem att bara köra på luft/luft-värmepumparna, var endast när det kröp ner till -25°C man var tvungen att stöd-elda.
Nu har det varit som kallast -8°C och vi eldar när vi kan, annars blir det iskallt nästan överallt.
Golven blir riktigt otrevliga, lägga sig i sängen känns inte lockande och att sätta sig på toalettstolen är en uppgift man måste förbereda sig mentalt för...
Vi kollar på alternativ som bergvärme för att värma vattnet till radiatorerna, men det är ju en stor investering som vi i så fall måste göra samtidigt som vi nu har en annan, oförutsedd, utgift som uppdagades vid omdräneringen.
En handdukstork som vi skulle kunna ansluta till el, eller om vi bestämmer oss för det senare, mot radiator-slingan, vore perfekt. Utan bergvärme får jag ändå en varm handduk och slipper tveka på att kliva ut ur duschkabinen för att det är så kallt, eller med bergvärme så får jag både en varm handduk och en varm toalettsits.

Mvh
Fredrik
 
Svar: X. Antracit

Med tre tjejer i hemmet är det alltid mycket handdukar överallt. Med denna skulle kanske även min handduk kunna få plats att torka.
 
Veckans vinnare är richardtenggren som ska få uppgradera duschrummet i källaren med en handdukstork. Vi hoppas att den gör sig bra ihop med den nya duschkabinen. Stort grattis!

Motivering: Vi håller på light-renoverar vårt duschrum (egentligen hela huset), vi har bytt ut elementet, sen så har vi beställt en ny duschkabin för att få det lite trevligare och samtidigt minska risken för fuktskador. Med denna så skulle vi öka komforten ännu mer, speciellt då det torkar sisådär i källare...
 
  • Gilla
richardtenggren och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.