Svar X, antracit.
Vårt bad är ganska okej, tycker jag. Men med denna tork kanske vi kommer på andra tankar?
 
Eftersom alla andra svarat X. Antracit så svarar jag 2.Guld, för jag kommer inte att vinna ändå :D

Eller? Äh, jag ändrar mig till X. Antracit.

Varför jag vill vinna? JAG BEHÖVER DEN!
 
Svar: X. Antracit

Motivering:
I dessa mystider vill det vara extra bra att även kunna njuta av en varm handduk när barnen kommer ut från duschen med.
 
Svar x Antracit
Bor i rymlig lägenhet med tvättmaskin i badrummet. Fine! Men var hänga tvätten? Finns inte plats för torktumlare. Denna handdukstork skulle funka perfekt som "torkvinda" för mer än bara handdukar. All småtvätt t.ex m m Vill gärna vinna denna.
 
Svar: X Antracit

Galet snygg och perfekt i ett hem med många handdukar.
Våran enkla handdukstork utan värme har rasat för det blev för tungt tyvärr.
Sen fyller man år den 24 november så det hade varit en fin present, inte till bara mig utan hela familjen som har ett stort behov av en handdukstork.
 
1. Antracit
2. Det där med våta handdukar är ett gissel. Likaså vantar och raggsockor. Den här (om jag vinner) skulle jag ha i tvättstugan och torka just dessa plagg på förutom när den behövs till handdukarna då.
 
Alternativ färg är Antracit.
Jag vill vinna den här för att den går att koppla in istället för ett vattenelement i mitt källarduschrum. Dubbel funktion - både värme och torra handdukar!
 
Svar X Antrasit.

Vore toppen med plats för massor av handdukar behövs speciellt när vi badat vår pudel går åt många handdukar till första torkåtgången inann det är dags för hårtorken för slutfinnishen.
 
Svar X
Motivering, jag är smålänning.
 
Svar: X. Antracit

Motivering:
Badrummet så här års är familjens (s-)paradis
men torkmöjligheterna är usla på alla tänkbara vis
Över badrumsdörr och trappräcke hänger ständigt blöt frotté
färgen börjar flagna så handdukstorken skulle göra succé
för familjens två stora och döttrarna tre
Varma torra badlakan på en prydlig rad
skulle göra denna småbarnsmor innerligt glad!

Mvh Emma
 
X: antracit!

Vårt drömhus håller på att bli byggt,
Tänk att kunna hänga handdukar på något så snyggt.
Till badrummet vi letar fina grejer,
Är det praktiskt o smart vi; -tack gärna, säger!
Att en sådan julklapp sambon få ge,
Skulle kanske bidra till att vi snart blir tre!
 
X. Antracit

Håller som bäst på att renovera badrummet med god hjälp av vår fyraårige son. Varje gång han är med så förklarar han hur vi ska bygga toalettstolen med en lång utläggning om brädor, knappar och hål, men han har ingen lösning på hur våra handdukar ska hållas varma, torra och goa. Med denna fina pjäs skulle alla dessa problem var ur världen! Längst där inne till vänster skulle den få sitta.

Renoveringsprocess av ett badrum med exponerade bjälkar, isolering och väggplankor, ej färdigställt.
 
Svar X, antracit

Jag renoverar just nu mitt badrum och har köpt in allt utom kakel och just handdukstork. Det vore skönt att få det fixat.
 
Svar: X.

Om jag den här får montera
så blir det i fortsättningen inga flera
blöta som efter ett tag luktar usch
efter det att man tagit en dusch.. :)
 
Antracit är den andra färgen, alltså X. Handukstorken är det som saknas i vår bastu i Hälsingland, skulle passa perfekt nu till juletider när hela familjen samlas och umgås med bastu och baljbad!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.