Vinn handdukstork med plats för många handdukar

Kromad handdukstork på badrumsvägg med hängande mörk handduk och badrumsinredning i bakgrunden.

Du som har en stor familj, eller lever tillsammans med ungdomar som tränar och har olika aktiviteter för sig under veckor och helger, vet hur det är att aldrig få torka sig med en torr handduk. Men med en handdukstork hemma eliminerar du det problemet. Speciellt med den här handdukstorken från Nordhem eftersom dess design gör att du både kan hänga upp handdukar vertikalt på tork, och placera dem horisontellt för att värma upp dem - nu i vinter kan det vara skönt med en varm handduk efter badet. Vinnaren tar alltså hem en Handdukstork Nordhem Tjolöholm från Bygghemma.

Kitet du vinner består av en 940 millimeter hög kromad handdukstork som fungerar för både vatten- och el-anslutning. Vinnaren väljer själv om man vill ha en ventil eller elpatron som tillval beroende på vilken typ av anslutning som önskas.

Totalt värde upp till: 8 100 kronor (beroende på val av anslutning)

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Handdukstorken Nordhem Tjolöholm finns även i annan storlek och färg. Vilken är den andra färgen?


1. Svart
X. Antracit
2. Guld

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Nordhem för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
krilet och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Svar: X. Antracit

Vi håller på light-renoverar vårt duschrum (egentligen hela huset), vi har bytt ut elementet, sen så har vi beställt en ny duschkabin för att få det lite trevligare och samtidigt minska risken för fuktskador.
Med denna så skulle vi öka komforten ännu mer, speciellt då det torkar sisådär i källare...
 
T
Svaret är x. antracit
Motivering: Varma, sköna handdukar för oss frusna själar vore en gudagåva i mitt nyrenoverade badrum!
 
Svaret är X: Antracit

Vi vill jättegärna vinna den fina handdukstorken! Vi är 2 vuxna och 5 barn som kommer renovera vårt badrum och idag har vi en handdukstork på varmvattenslingan, vilket inte är tillåtet längre... Eftersom det blir en hel del duschande och badande så finns det alltid handdukar att torka...
 
Svaret är X.

Med två vuxna, en tonåring med tillhörande pojkvän o tre yngre barn i familjen vet jag exakt vad det innebär att tillgången till torra handdukar är begränsad... denna handdukstork vore oss som en skänk från ovan om vi skulle vinna.
 
Svar: X. Antracit

Med fru och litet barn är där aldrig plats på handdukstorken för mig.
Med en ny tork skulle även jag få njuta av varma torra handdukar efter en dusch!
 
Svar: X. Antracit

Motivering: Alltså det här är ju fantastiskt.. Jag och min Sambo som håller på att bygga vårt nya hus har ett extremt dilemma med vilken handdukstork vi skall välja..
Aspen har en avlång skitsnygg tork som inte tar så mycket plats.. Problemet med den är att vi tvekar på själva uppvärmningsförmågan samtidigt som vi gillar det lite slarviga i att hänga handduken vertikalt..
Skulle vi istället välja en traditionell så blir det ju inte slarvigt alls så då tappar vi det..
Den här varianten fyller ju båda behoven, såväl slarvigt som ordnat, värmen, och storleken som skulle passa perfekt i det badrum vi planerar.. Skulle vara grymt att få vinna en sådan här!
 
Rätt svar: X. Antracit
Håller på att renovera hallen och elementet har tagits bort till förmån för golvvärme.
Vi tänker oss den något annorlunda lösningen att sätta upp en handdukstorkare i hallen för att kunna torka barnens (och de vuxnas) blöta kläder.
Denna handukstorkare ser ut att vara exakt vad vi letar efter. Vad kunde passa bättre än att vinna den här?
 
Rätt svar på frågan är x. antracit.

I dagarna har vi bott i vårt hus i två år, men i badrummen saknar vi fortfarande duschväggar, badkar, förvaring och en handdukstork. En arbetslöshet samt att maken och jag aldrig kan komma överens gör att vi kört fast. Att hitta inredning som vi båda gillar och inte kostar för mycket verkar hopplöst i vårat fall. Om vi skulle vinna en handdukstork har vi en sak mindre att försöka enas om. Vi har redan ett "snyggt" hål i väggen där ett tomrör är draget :-o
 
svar :X Antracit

Hade varit super roligt att vinna denna fina handukstork då vi håller på att bygga hus , och allt blir så mycket dyrare än man räknat med
 
Rätt svar: x
I bår familj duschas det mycket! Med tonårig dotter, aktiva söner och föräldrar som gillar att träna är blöta handdukar något som är mer regel än undantag. Brist på hängplatser och torkmöjligheter är påtaglig och en handdukstork skulle därför vara en skänk från ovan!
 
Svar: X

Torra och varma handdukar till alla i familjen med tjolöholm så är alla goa och glada till julens bråda dagar.
 
Svar x

Vi renoverar badrummet i början på nästa år så denna hade varit perfekt.
 
X antracit
Handukarna i badrummet är en enda fuktig röra: en på elementet en annan över badkarskanten en i hallen en på golvet, vet inte vad vi ska göra. Denna handukstork passar perfekt vi får ordning och torrt direkt!
 
X Antracit
Som barn brukade jag jag springa runt på Tjolöholms slott, fick egentligen inte det men barnlek går före regler :p Drömde om att bo där när jag var vuxen och ska man vara realistisk så är nog denna handdukstork så nära som jag kan tänkas komma.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.