Svar : 2 som namnet även säger

Får in fiber snart och med både små och stora barn samt ett eget stort intresse för film vore det trevligt att vinna en riktigt bra router
 
Svar: 2) 3200 Mbps

Köpte en något för ”klen” Asus, så ungdomarna är varken nöjda med fart eller räckvidd. Jag är däremot väldigt nöjd med appen, plus att den är på svenska. En ny Asus vore kanon, alla nöjda! :)
 
Svar 2

Med stort hus på flera våningar och många barn blir det en hel del klagomål. Har redan repeaters osv men funkar inge vidare då kvaliteten antagligen inte är den bästa. Så skulle behöva byta upp mig helt enkelt.
 
Svar: 2. 3200 Mbps

Jag får fiber indraget i huset inom kort och tänkte placera routern i källaren. Då behöver jag ett kraftpaket till router i från Asus, för att få bra WiFi i hela huset.
 
Svar: 2
Ska snart få fiber och kommer att få stortbehov av en bra rauter. Denna rauter ser ut att vara det perfekta valet.
Göran
 
Svar: alt.2. (3 200 Mbps)

Får fiber indraget i huset om ca 1mån. Vad skulle passa bättre än en ny router då? Med tanke på installationskostnaden för fibern så vill man ju få ut så mycket som möjligt av fibern och det verkar denna router kunna leverera.
 
Svar=2
Skulle vara suveränt att ha en säker och snabb uppkoppling med denna RT-AC3200 ifrån ASUS utan trådar på alla 3 planen inklusive uteplatsen.
Så barnen kan flytta sig med säker uppkoppling vad dom än förflyttar sig.
 
Svar:2

50-talsvilla med betong i innerväggar och en rejäl murstock mitt i är det svårt att få fart på trådlösa nätet hemma, trots stabil lina in.
 
Svar: 2

Det är helt klart dags att byta ut nuvarande router till en med AC standard. Speciellt då nuvarande prylar som är anslutna har stöd för det. Dessutom är det ju en ASUS, vilket är ett självklart val!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn router med 6 antenner och senaste standard

[bild]


Asus RT AC3200 är en mycket kompetent router till ett konkurrenskraftigt pris. Denna veckan har du chans att bli ägare till den. Med sex antenner och senaste wifi-standard borgar den för att du får en snabb och stabil uppkoppling med god räckvidd. Perfekt för den som nyss skaffat fiber eller som gillar att streama tv-serier och film i hemmet.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har RT-AC3200 för kombinerad datahastighet över tre band?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 2 800 Mbps
X. 3 000 Mbps
2. 3 200 Mbps

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 20 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Asus. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Asus för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar:2 3200
För en asus bör man ha annars får det va. ;)
 
Mitt svar: 2
Min motivering: En router i min smak, med 6 antenner. Ger kidsen kanontäckning i både hus och trädgård!
 
Svar nummer två!
Änligen är fiber på väg in i byn. Att få en kvalitetsrouter som levererar hög hastighet med bra säkerhet vore en dröm!
 
Svar: 2: 3200 Mbps

Ligger däckad med utmattning på föräldrarnas gård sedan tre månader. Det är med nöd och näppe och med fina väderförhållanden jag kan posta det här svaret med wifi från rummen jag vanligtvis ligger däckad i. Skulle huset utrustas med ett sånthär monster skulle både min och deras digitala vardag bli betydligt trevligare.
 
Svar 2

För att den nya fibern skulle förtjäna det och en barnskara som blir äldre kräver mer o mer av uppkoppling och ett stabilt wifi
 
Svar: 2

En kombinerad router och handsktork hade passat perfekt i hallen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.