Äh, det vet ju alla att det faktiskt bara ÄR storleken som räknas, även om man försöker vara korrekt och antyda något annat... ;)
 
harry73
Man får ha sex
Man får titta på sex
Men man får inte prata om sex
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Den lilla bananen är en kvinna, och de räknas inte.

Lika bra att de små tjejerna redan från början lär sig hur den stora världen fungerar.






Detta inlägg tror jag många kommer missuppfatta, men det är alltså samhällskritik i form av ironi.
Helt rätt! Jag tog för ett tag sedan upp med en butiksanställd att jag kände mig kränkt som man eftersom det på bilparkeringen fanns speciella parkeringsplatser för kvinnor i kjol med barnvagn.

Hon fattade inte heller.... :)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
T.o.m i verkligheten är ironi för svårt för en del. I forumform är det i princip döfött att försöka. :)
 
harry73
mexitegel mexitegel skrev:
Hon fattade inte heller....
Jag tror att hon får rätt så många kommentarer som borde vara ironi, men som är helt seriöst.
Då blir det svårt att sålla ut din ironi :(
 
Ironi är svårt för alla att förstå ibland, både för män och kvinnor (unga och gamla) :geek:

Online skapar det hutlöst med konflikter!
 
Grå ytterdörr med stora glasrutor och ett "PULL"-skylt på dörrhandtaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
pingis och 5 till
  • Laddar…
Man vet att det stormar när ...

Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Sladdar som har blåst ner framför ett hus under en storm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Nyligen installerat vägguttag med texten "Vem fan behöver en elektriker?!
 
  • Gilla
  • Haha
pingis och 11 till
  • Laddar…
Polacoloco Polacoloco skrev:
[bild]
Fattade inte vad det roliga va, men ser nu att han skruvat genom hålen där stiften på sladden ska vara.
 
H huggan skrev:
Fattade inte vad det roliga va, men ser nu att han skruvat genom hålen där stiften på sladden ska vara.
Ja, det var så dumt så inte ens ett Hegerfors-fan från Götet fattade det roliga.

(Sätter mig på avbytarbänken och skäms. Det ser mörkt ut nu :oops: )
 
  • Gilla
Mazen
  • Laddar…
harry73
Jag tror att marlen förlåter dig lite mer i humorhörnan :D
 
In a lull between speeches at a dinner celebrating Donald Trump's ascension to the Presidency, Melania Trump leans over to chat with Sarah Palin.

"I bought Donald a parrot for his birthday. The bird is so smart, Donald has already taught him to pronounce over two hundred words!"

"Wow, that's pretty impressive," says Sarah, "but, you do realise that he just speaks the words? He doesn't really understand what they mean."

"Oh, I know," Melania replies, "neither does the parrot!"
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Jag tror inte att det var på BH jag snodde denna bild men är det repetion är det värt det.

Två tidningsutklipp, det ena gratulerar George Brownridge, det andra är en ursäkt för en tidigare annons.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Tecknad serie med fyra rutor som visar en kvinna som färgar håret och sedan frågar efter kemikaliefria produkter på marknaden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
pingis och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.