340 064 läst · 5 092 svar
340k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Nu har vi bytt placering på Följer och Aktivitet så nu behöver du inte dra för att komma till Följer.hsd skrev:
Du säger att "bandet med klickytor har slutat fungera" - gäller det alla knappar eller bara Mer (jag har bestämt för mig att vi fixade detta före semestern)?
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 469 inlägg
Det skulle vara bra om det fanns en "visa endast" funktion i trådarna. Då skulle man kunna filtrera bort alla andra svar i tråden än dom från en specifik medlem. Det är inte så roligt att söka genom hundra sidor av svar när man letar efter ett gammalt inlägg.
Hmm var detta ett svar på mitt inlägg?Per Eskilsson skrev:
Jag använder Win10, senaste Firefox på denna dator.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Sorry, visste inte om att vi hade detta felet annat än i appen. Ska försöka reproducera felet imorgon vid datorn.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
När man lämnar en konversation så dyker det upp två alternativ. Jag är osäker på hur detta fungerar. Jag testar starta en konversation med dig som du sedan kan lämna. Tror det är så att om du väljer alternativ två så raderar du konversationen, i din inkorg. Låt oss testa.
Hur söker man i ett delforum.
Tidigare kunde man gå in i valfritt underforum tex kök, och det fanns ett sökfält "sök i denna kategori" eller liknande och skriva "köksluckor" och göra en sökning i endast kök.
Det finns ju en föskfunktion men man måste markera rätt forum vilket är krångligare.
Tidigare kunde man gå in i valfritt underforum tex kök, och det fanns ett sökfält "sök i denna kategori" eller liknande och skriva "köksluckor" och göra en sökning i endast kök.
Det finns ju en föskfunktion men man måste markera rätt forum vilket är krångligare.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Den funktionen finns inte än men jag saknar den också, även om jag främst saknar möjligheten att kunna söka i en lång forumtråd som t ex den här tråden som är på 52 sidor. Vi får lägga till det på att göra-listan.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 312 inlägg
En workaround så länge är att använda sökrutan uppe till höger och nyttja google-funktionen site, exempel
site:www.byggahus.se/forum/threads/vaersta-elkopplingen norge it
site:www.byggahus.se/forum/threads/vaersta-elkopplingen norge it
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Bra att det fungerar. Vi har inte medvetet fixat buggen och har inte lyckats reproducera felet.