hsd hsd skrev:
Något har hänt med androidappen
Bandet med klickytor längst ner har upphört att fungera, start-senaste-olästa-bevakningar-mer
Dessutom vill inte appen dra fram det övrre bandet så det är svårt att komma till följerknappen
Nu har vi bytt placering på Följer och Aktivitet så nu behöver du inte dra för att komma till Följer.

Du säger att "bandet med klickytor har slutat fungera" - gäller det alla knappar eller bara Mer (jag har bestämt för mig att vi fixade detta före semestern)?

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
hsd
God morgon
Jag noterade ändringen, klart bättre så
Olästa bevakningar mer ... fungerar inte

Det skulle vara bra om det fanns en "visa endast" funktion i trådarna. Då skulle man kunna filtrera bort alla andra svar i tråden än dom från en specifik medlem. Det är inte så roligt att söka genom hundra sidor av svar när man letar efter ett gammalt inlägg.

Martin_B
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det felet uppstår tyvärr i appen men inte i webbläsaren. Vi kommer att lansera en ny app där detta funkar men vi måste göra några andra saker emellan. Måste be dig använda mobilsajten där detta funkar.
Hmm var detta ett svar på mitt inlägg?
Jag använder Win10, senaste Firefox på denna dator.

Sorry, visste inte om att vi hade detta felet annat än i appen. Ska försöka reproducera felet imorgon vid datorn.

• Gilla
Martin_B
  • Laddar…
Raderas en PM-konversation om man lämnar den?
Annars, hur raderar man?

När man lämnar en konversation så dyker det upp två alternativ. Jag är osäker på hur detta fungerar. Jag testar starta en konversation med dig som du sedan kan lämna. Tror det är så att om du väljer alternativ två så raderar du konversationen, i din inkorg. Låt oss testa.

Så var det (y)

Läste aldrig igenom alternativen först.. :rolleyes:

Hur söker man i ett delforum.
Tidigare kunde man gå in i valfritt underforum tex kök, och det fanns ett sökfält "sök i denna kategori" eller liknande och skriva "köksluckor" och göra en sökning i endast kök.

Det finns ju en föskfunktion men man måste markera rätt forum vilket är krångligare.

Den funktionen finns inte än men jag saknar den också, även om jag främst saknar möjligheten att kunna söka i en lång forumtråd som t ex den här tråden som är på 52 sidor. Vi får lägga till det på att göra-listan.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
sökfunktionen fanns på gamla site bredvid "svara" "nytt ämne" det stod "sök i detta forum" eller kanske sök i denna tråd var det nog.
Kanske är någon som har en skärmdump kvar på det gamla.

Martin_B
Tack gode gud! Ni hade fixat så man inte hoppar tillbaka till inläggets början efter man har stängt ner en bild!
Så mycket enklare det blev plötsligt!
TACK! :)

Bra att det fungerar. Vi har inte medvetet fixat buggen och har inte lyckats reproducera felet.

Martin_B
Haha där ser man... då kanske man bör vara beredd på att det kommer tillbaka också :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.