mexitegel mexitegel skrev:
@useless du har förutfattade meningar ;). På bilden ser vi en skotsk familj. Mannen bär kilt och är inomhus med barnen på säkert avstånd från frun som kör åkgräsklipparen.
Är det frun som kör så är det säkrast att hålla sig inne
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
harry73
Jag undrar vad ICA gör med mina synpunkter:thinking:
Vit låda för synpunkter ovanpå en papperskorg i en matbutik, ironisk kontext för återkoppling.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Är det frun som kör så är det säkrast att hålla sig inne
Hos oss är det bara husets härskarinna som kör åkgräsklipparen.
Husets herre får göra andra enklare saker, som att laga grejor hon haft sönder, spika, skruva och annat sådant intelligensbefriat.

Men härskarinnan är lite sur på klipparen. Den skakar och vibrerar så kvällsgroggen skvimpar ur. Varför har de burkhållare om man bara kan ha oöppnade burkar där?
 
Nyfiken på om Skånska kommer att hålla utlovade leveranstiderna ...
E-postmeddelande från Skanska Byggvaror om avisering av ordern med planerad leveranstid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
s97danl och 2 till
  • Laddar…
Skylt med texten "SVENSKA JORDGUBBAR 2 St För 50:-" framför en marknadsstånd med jordgubbar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ujuj.. o maken tyckte jag köpte dyra jordgubbar.. :oops:
 
  • Gilla
Snål-Jocke och 9 till
  • Laddar…
En porsheförare förbarmade sig över en dödstrött cyklist och frågade om han ville ha lift. Det ville han gärna så dom band fast cykeln med ett rep efter porshen. Innan dom satte sig i rörelse sa killen i porshen till cyklisten att plinga ifall det gick för fort. Efter en stund kom det en mercedes och körde förbi. Detta tålde inte porsheföraren utan trampade spiken i botten för att hinna ikapp mercan. Efter en stund åkte dom förbi en mack där killen på macken inte trodde sina ögon. Han kastade sig på telefonen och ringde till en mack längre bort:

- Om du tittar ut nu kommer du att få se nåt du aldrig har sett och aldrig kommer att få se igen. Först ligger en merca jagad av en porshe. Sist ligger en cyklist i 250 knutar, han plingar som en galning och vill köra om..!
 
  • Gilla
CM1234 och 2 till
  • Laddar…
Porsche för bövelen!
 
  • Gilla
BiFuel och 1 till
  • Laddar…
F
mexitegel mexitegel skrev:
Porsche för bövelen!
Det var nog en Porshe Boxter?
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
En porsheförare förbarmade sig över en dödstrött cyklist och frågade om han ville ha lift. Det ville han gärna så dom band fast cykeln med ett rep efter porshen. Innan dom satte sig i rörelse sa killen i porshen till cyklisten att plinga ifall det gick för fort. Efter en stund kom det en mercedes och körde förbi. Detta tålde inte porsheföraren utan trampade spiken i botten för att hinna ikapp mercan. Efter en stund åkte dom förbi en mack där killen på macken inte trodde sina ögon. Han kastade sig på telefonen och ringde till en mack längre bort:

- Om du tittar ut nu kommer du att få se nåt du aldrig har sett och aldrig kommer att få se igen. Först ligger en merca jagad av en porshe. Sist ligger en cyklist i 250 knutar, han plingar som en galning och vill köra om..!
Är det en cyklist nu? Innan brukade det vara en Lloyd som tutade och ville om. Sen var det en VW. Men det är väl utvecklingen. Nu finns det (mig veterligt) inget bilmärke som är så där skrattretande dåligt så man kan berätta roliga historier om det.

En Vokswagen mötte en åsna. "Hej bil!" sa åsnan. "Hej åsna!" sa folkvagnen. Då började åsnan gråta.
- Varför gråter du?
- När jag kallar dig "bil" kan du väl åtminstone kalla mig "häst".

- En fördel med Lloyd är att man inte behöver betala bilskatt.
- Varför inte det?
- Har man bara säkerhetsbältet på sig räknas den som ryggsäck.
 
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
Kunde varit en Lamborgini, en Ferrari och en Messerschmitt

Protte
 
Om vi tar ner historien till realistiska Sverige förhållanden kunde det varit en BMW, en AUDI och jag i min Cheva.

Protte
 
..enda jag kunde tänka på var den där scenen i "drömkåken" där det går en äldre man med rullator förbi huset titt som tätt.. och på slutet av filmen så fastnar hans rullator i ett snöre och blir dragen fort.. Och ska köra om.. Med ringklocka..haha :rofl:
 
Skärmklipp av textbaserade skämt mellan lärare och elever som visar missförstånd och ordlek inom en skolmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 8 till
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Men härskarinnan är lite sur på klipparen. Den skakar och vibrerar
En härskarinna som inte gillar att det vibrerar i sätet...??
 
ricebridge ricebridge skrev:
En härskarinna som inte gillar att det vibrerar i sätet...??
Jag skrev ju det: Champagnen skvimpar ut.

Men À propos vibrationer:
Visst kan långa, lugna bilfärder vara väldigt sövande. Och många föräldrar tar till just det när allt annat misslyckats för att få barn att sova.

Det här har Ford tagit fasta på och skapat en barnsäng som härmar ljud, ljus och rörelser från en tur med bilen.

http://www.expressen.se/motor/bilnyheter/sov-ditt-barn-med-brummande-sang-fran-ford/
643@80.jpg

Hoppas inte härskarinnan somnar där på gräsklipparen :(
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.