Appendix Appendix skrev:
Sen verkar väldigt många bilder inte längre synas. Trist när man läser igenom gamla trådar.
Vi fixade över 7000 forumbilder igår kväll som inte kom med i första flytten. Har du sett trasiga bilder sedan dess och har du isåfall en länk? Tack.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Är det Ok om jag lägger till Husägare istället? Jag försöker undvika ordet villa här pga Viivilla och Villaägarna. Ordet känns upptaget, vi är mera hus lixom.
Husägare blir bra!
 
  • Gilla
Stiftet och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
...
Nyhet: Bästa svar - stjärnor
En nyhet som jag tycker är väldigt bra är möjligheten för en trådstartare (TS) att utse bästa svaret. När TS har markerat det inlägg som man ansåg bäst svarade på frågan får det inlägget en stjärnmarkering. Den som har en bästa-svar-markering får en guldstjärna i sin profil. Som mest kan man få tre guldstjärnor.

[bild]

1-9 bästa svar – 1 guldstjärna
10-49 bästa svar - 2 guldstjärnor
50-eller fler bästa svar – 3 guldstjärnor

Kul att se att ni redan har börjat dela ut bästa svar!
...
Jag upptäckte plötsligt att jag hade fått något "bästa svar" för något 2-3 år gammalt inlägg ...
Vad är detta? Inte sitter väl folk och går igenom sina flera år gamla trådar och klickar på "bästa svar" ..?
Eller ...
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag upptäckte plötsligt att jag hade fått något "bästa svar" för något 2-3 år gammalt inlägg ...
Vad är detta? Inte sitter väl folk och går igenom sina flera år gamla trådar och klickar på "bästa svar" ..?
Eller ...
Jo det tror jag. Jag letade upp några gamla trådar som jag hade startat och valde bästa svar i alla fall. :)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
Jag kanske borde göra det. :)

Under husbyggartiden bombarderade jag ju forumet med frågor och fick otroligt mycket bra och värdefull feedback.

Tack alla forummedlemmar, huset hade aldrig blivit så här bra utan er. Ta åt er!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 3 till
  • Laddar…
slaskman slaskman skrev:
Tydligt !
Fast om du får varningar är det nog inte tydligt, utan otrevligt?
 
Anna_H Anna_H skrev:
Fast om du får varningar är det nog inte tydligt, utan otrevligt?
Snarare nervöst ängsliga moderatorer !
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
O
slaskman slaskman skrev:
Snarare nervöst ängsliga moderatorer !
Eller att andra tycker fel? :p:D Eftersom man måste bli arg :p;):D
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
slaskman slaskman skrev:
Snarare nervöst ängsliga moderatorer !
Det här är ett exempel på en kommentar som jag hade raderat och givit en varning för om jag hade varit moderator här. Mina regler tillåter inte skitsnack om moderator.

Fundera en vända till på om inte det du tycker är "raka besked" uppfattas av många som otrevligt.
 
Tänkte se om jag hittade något att märka som "bästas svar", men hur hittar jag på enklaste sätt igen de trådar jag har skapat?
 
Klicka in dig i din profil, klicka på Om och scrolla ner till Visa bara ämnen.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Kanske det bästa som hänt iom uppdateringen: den rejäla treat det innebär att se Hans Scheike i preview för den tråd! :D
 
  • Gilla
Eriksgatan
  • Laddar…
Vilken kvalitetshöjning med de nya funktionerna och den nya hemsidan!(y):)
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Ni kanske kan inspireras i hur tex stackoverflow använder sitt system?
Man kanske inte behöver använda nivåer utan kan visa poängen direkt som de gör?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.