Tecknad bild av en man i en fåtölj som pratar om sitt spelande med en psykolog som antecknar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
altaxis och 6 till
  • Laddar…
Fyra kvinnor i korta byxor cyklar på en väg med text som uttrycker irritation över tiden det tar att köra förbi dem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
  • Haha
pingis och 5 till
  • Laddar…
fremax fremax skrev:
[bild]

Med vänlig hälsning, fremax
En timme bara?! ;)
 
Haha det där var det första som kom upp idag när jag var glad i hågen och surfade in på "nya" byggahus. Trodde först att jag tryckt fel och hamnat på happyride.se :p

Tre personer cyklar, sedda bakifrån, med korta byxor och ryggsäckar, text "Jävla cyklister, det tog".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Och nu ligger den överst igen. Svårt nog att förklara när man sitter på jobbet men här hemma blir det ännu värre. Får nog pausa BH tills i morgon och hoppas på att det dyker upp någon annan bild i den här tråden... :D
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
hsd
Eller vänta på sidan 257 i denna här tråden
 
Tog denna bild när jag gick av banan igår, uppenbarligen vissa som inte haft det ...

Skylt med texten "Hoppas ni haft en trevlig runda. Välkommen åter!" bredvid en bortslängd golfklubba i gräset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
CM1234 och 3 till
  • Laddar…
Min sambo fick, vad vi trodde var gallan, problem med ena lungan. Visade sig vara en inflammation i den nedre delen av lungsäcken (ish). Vid rörelse och djupa andetag kunde smärtan som högg till jämföras med dom hon uttryckte vid förlossningen för 2v sedan.

Men nu när det inte var gallan så blev åtminstone jag glad och uttryckte detta. Hon var inte lika glad ännu då det fortfarande gjorde ont. När hon sen blev lite arg för att jag var glad så sa hon lite argt till mig varpå jag svarade:

- Men du, ta ett djupt andetag och lunga ner dig själv :crysmile:
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Tror inte denna hjälper alls när man ska använda den.
Skylt med felaktig illustration av brandsläckare där lågan kommer ut från slangen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
BiFuel och 10 till
  • Laddar…
I mitt jobb är hela min dag är detaljplanerad ner till varje enskild minut. Så när jag en kvart sen gled in på en sjuksal för att hämta en man som fortfarande låg i sängen sade jag:
"God middag! Nu tar vi det långa benet före, så vi slipper bli ännu mer sena"
Varpå han lyfte på täcket, svängde ut sitt enda ben över kanten och ställde sig upp :oops:
 
  • Gilla
altaxis och 4 till
  • Laddar…
Vilket får mig att tänka på bonden som vaknade upp i en sjukhussäng efter en traktorolycka, och det första han ser är läkaren:

-Vad bra att du vaknar, vi har en god och en dålig nyhet att delge dig, vilken vill du höra först?

Bonden tänkte länge, efter en stunds resonemang i eget huvud att hur dålig den dåliga nyheten än kunde vara så skulle ändå en god nyhet uppväga en del av besvikelsen.

- Jag vill höra den dåliga nyheten först, sade bonden, varvid läkaren omedelbart replikerade; -Vi har varit tvungna att amputera era båda ben.

Åh fy fan, tänkte bonden, men innan han egentligen tagit till sig hur hemskt det var så surrade i hans huvud nyfikenheten på den utlovade goda nyheten.

- Bengtsson här i sängen bredvid är spekulant på dina stövlar.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Apropå bönder, hört om bonden som skrev till försäkringsbolaget efter en olycka på gården;

"Vid sädesuttömning tappade jag lemmen på foten varvid stortån krossades"
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Redigerat:
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det verkar finnas en tråd om just detta här [länk] :rofl:
Ja det var en del humor där med.

Fast bönder har det bra, får dom inte in säden får dom statsbidrag, får dom in säden får dom barnbidrag ...
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Som protokolljusterare har jag nyligen förändrat skrivelsen: "X ges i uppdrag att se till att vi får ett stånd på torget till "X ges i uppdrag att skaffa torgplats till marknaden."

Sekreteraren har inte tillräckligt snuskig fantasi.
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.