Alla bräcker varann med projekten som ska göras. Mitt skäl kanske inte är värst men jag är i nöd o behöver ngt som snabbar upp fönster skrapningen medans jag fortfarande har fönster kvar
 
700 watt!!
Öka, fortare, skynda på! Barn, strand, släkt, mat, resa, kompisar, renovering och mycket mer ska hinnas med under semestern. Låt en sak gå lite fortare för en gång skull!
 
Svaret är alt. 1, 700W.

Vi har flera projekt på gång som ska vara klara innan hösten sätter in. Det viktigaste just nu är fönstren och stallboxarna. På huset behöver vi måla om alla fönster och på stallet behöver vi byta fönstren. Vi tog in offert på nya stallfönster men det blev så in i bombens dyrt att vi har fått leta fönster på återbygg samt på blocket, i flera månader, så nu blir det till att skrapa för glada livet. Dessutom ska boxväggar och dörrar skrapas och målas om på hästboxarna. Så nog skulle vi ha stor nytta av Cobran. Sambon hade blivit överlycklig, för Cobran blev nerprioriterad bland alla grejer som behövde inhandlas. Vinner vi, då kanske vi hinner bada något också i sommar, mitt i allt skrapande ;-)
 
Svar: 700watt

Motivering: Jag ska hjälpa min pappa i sommar att måla om hans villa och garage, detta är en riktig smart maskin som skulle underlätta för mig!
 
700W
För har man 2 går det snabbare och har roligare tillsammans.
//det är en gammal ladugård som behöver kärlek.
 
Svar 1: 700W

Jag har flera byggnader som behöver lite "kärlek" i form av ny färg, vi pratar både fönster, vattenbrädor och fasad, så det är ett rejält jobb. Min gamla värmepistol har lämnat in, så jag blir jätteglad om jag får en fin Speedheater Cobra att jobba med! Bilder utlovas ;)
 
Svar: 1, 700 W

Har haft ångest över ommålning av främst fönster sedan vi skaffade fritidshus (5 byggnader!!) förra sommaren. Känner mig väldigt osäker på hur jag ska gå tillväga och en Speedheater skulle verkligen underlätta!
 
Mitt älskade lilla kök är på-platsen-byggt med massor av förvaring. Färgen på luckor o stomar börjar dock flaga. En Speedheater Cobra skulle underlätta arbetet med om-målning avsevärt.
 
Svar: 1, 700W

Jag har ett helt hus som skal målas om och fönster som måste renoveras upp och målas. Så en speedheater hade gjort mitt projekt så mycket lättare. Speciellt för en novis som behöver all hjälp han kan få :).
Med vänlig hälsning
Leif
 
700 w är svaret.

Fönstren på sommarstugan behöver renoveras. Har inte gjorts på väldigt många år så de är i akut behov av kittning och målning. Då det landar på 15-16 fönster blir det ett digert arbete. Så denna apparat skulle underlätta.

Mvh

P-O Olsson
 
Svar: 1. 700 watt

Jag håller på att renovera fönstren på den lokala baptistkyrkan från början av 1900-talet. Det går trögt med värmepistolen. Skulle verkligen uppskatta lite hjälp i form av en Speedheater Cobra.
 
Hej

Tror rätt svar är 700 W

Västsidan på mitt hus behöver målas om med en Speedheater Cobra skulle det gå som en dans!
 
Svar: 700W

Vi har ca 10 spegeldörrar med ungefär lika många lager sprucken färg (i nikotingul nyans!), trappräcken på två våningar samt fönsterrenoveringar i sikte. Denna maskin skulle komma otroligt väl till hands!
 
Svar: 700 watt

Har, förutom jobb på vårt eget hus, både föräldrar och syskon som skulle kunna dra nytta av denna till åtskilliga småjobb som ska göras de kommande åren.
Vinner vi en sån här så kan vi lägga mer tid på att umgås och lite mindre tid på arbete. =)
 
Svar: 1. 700 watt

Samma belägenhet som många andra på denna tråd

Hus ifrån 1939 med en nyare bergvärme som pressar på sitt yttersta vintertid, för det drar både ifrån sprucken cellplast bakom plåtfasad, samt massor med gamla fönster som måste målas och kittas om.

Fina fönster men ytterfönster ihopsatta som ytter o innerfönster, och ack så sparsamt målade och skötta de varit, behöver verkligen gås igenom.

Vore underbart att få det bästa verktyget för att fixa det - så kanske jag hinner alla fönster före hösten

Då är även iden att ordna värsta köldbryggorna bakom fasaden, och fönstren , möjligt, och bergvärmepumpen får vila lite mer, och vi slipper alla dessa extra varma tröjor jämt på vintern
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.