Men om man tar leverans till varuhus har jag för mig att frakten blir 0. Men det spelar kanske ingen roll om du inte kan ta dig dit :)

Men 228,4 kr är kanske inte heller så mycket att spara för att krångla med prisgarantin.
 
För min del kan jag inte ta mig till butiken utan att lägga 2-3 timmar på det plus bensin så inte värt det men bor man nära så är det absolut en bra val. :)
 
Då får du köpa ett GTA 2500 istället, det har Bauhaus fri frakt på :D

Blir 875,6 med prsigaranti.
 
Billigt men folk har övertygat mig om att det är 3800 som gäller, tack ändå =D

Köper nog det direkt från Beijer.
 
ullberg
Robert-san01 skrev:
Köpte lite kakelverktyg och elektroniska diskmaskinsavstängningar. Annars var allt kul rätt urplockat.
Dessa missade jag, fanns det något kvar efter din rensning & var det något du tror går att integrera med KNX:en?

/U
 
ullberg skrev:
Dessa missade jag, fanns det något kvar efter din rensning & var det något du tror går att integrera med KNX:en?

/U
Tyvärr de sista två jag kunde se.

De går ev att integrera då det är en helt vanlig magnetventil med en styrbox som får signal via radio från knappen. Så det går säkert att skicka en parallell signal till ventilen.

För KNX borde en magnetventil och ev trafo vara billigast och enklast.
 
ullberg
Absolut, magnetventilen ligger redan där och väntar på inkoppling... :) men jag skulle hellre ha en "produkt" med extra styringång (&ev statusutgång) - gissar att det blir enklare med FB så om det någonsin skulle behövas...

Just nu är jag "regelföljande" i att jag har (manuell) DM-avstängning men inte tusan använder jag den, tänkte ev lösa det genom att sätta min (KNX-styrda) magnetventil i serie med bef kran...

/U

PS: sorry för OT
 
Reklamskylt för kap-/gersåg med 305 mm klinga till specialpris på 999 kr hos Jula.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Förvisso en Jula såg men den är riktigt stadig och bra. Jag har en själv...
 
Bosch GCM 8 SJL är i detta nu 10:- billigare på Webhallen än på Bauhaus så där kan man få 12% rabatt på den, dvs dryga 3000 kr netto. Men man får skynda sig, det är nog åtgärdat i morgon då jag precis plockade ut min. (y)

Köpte även 2500 Compact för knappa tusenlappen, men det har ni ju redan diskuterat ovan.
 
Nyfniken skrev:
Bosch GCM 8 SJL är i detta nu 10:- billigare på Webhallen än på Bauhaus så där kan man få 12% rabatt på den, dvs dryga 3000 kr netto. Men man får skynda sig, det är nog åtgärdat i morgon då jag precis plockade ut min. (y)

Köpte även 2500 Compact för knappa tusenlappen, men det har ni ju redan diskuterat ovan.
Nix, priset gäller fortfarande!
 
P
Klickade hem en Dewalt DW745 Bordsåg med stativ från beijerbygg.. 6791.50:- idag då de har 15% rabatt på hela websortimentet(y) dock skulle det kosta 1495.- i frakt för kranbil så dedär med frakten får dom bakläxa på, fanns inget annat att välja på i fraktväg.. tur man kan hämta den i butik imorgon istället :)
 
proffsproduktershop.se har 30% på allt under påsk med koden 3030 inga verktyg dock men skruv mm
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.