Finns där någon annan bra snabbtving till bra pris?
 
Den är inte speciellt bra. Motsvara typ Rawlink som säljs i Ullared
 
AndersPS skrev:
På min grovdammsugare har jag dragit av ett av hjulen när jag flyttade den. Ska bara tryckas in i fästet. Har fungerat utmärkt dessa månader, trots att hjulet ligger ovanpå dammsugaren :D
Jag brukar har lite problem att ha hjulen liggande ovanpå dammsugaren, då de förr eller senare vibrerar ner på golvet ;) :D
 
  • Gilla
AndersPS
  • Laddar…
Dethär bör väl betraktas som ett bra pris? Arboga pelarborr http://www.blocket.se/vi/71559110.htm
En Arboga pelarborr för 6500.


Arboga pelarborrmaskin i verkstadslokal säljes för 6500 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag har också tidigare modell av "49kr-tvingen", gör jobbet men är skit att jobba med jämfört med t.ex. Wolfcrafts liknande modeller. Men för 49:- är det mycket snabbtving för pengen, så behöver man många tvingar men inte har eller vill lägga några större pengar på det så why not...
Själv känner jag varken tillräckligt med behov eller desperation för att slå till på fler!
 
Den nya är tvingen är bland det värsta jag provat. Den såg okej ut förutom den orangea knappen men jäklar vilket skräp det var. Har många av den gamla modellen och dom funkar i alla fall, dessa lämnade jag tillbaka alla 8 jag köpte. 60 kg var inte bra alls nog tyvärr. Har faktiskt inte sett tvingar med så låg tryckkraft, är det någon annan som gjort det?
Inte värt 49:-, då är det illa.
 
  • Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Jag köpte två stycken som hjälpmedel att hålla i olika reglar eller tillfälliga hyllor medan jag bygger. Det fungerar de till men i övrigt är de inte att rekommendera. 49 kr är de värda om man bara behöver billigaste möjliga för lätt fasthållning som kan hanteras med en hand.
 
Swedol har katalogsläpp idag, köpte en dewalt dragare för 2120:-

Dewalt DCD791P2




Dewalt verktygslåda i bilens säte med en prislapp som visar 2120 SEK under Swedols katalogsläpp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Egentligen gällde kampanjen på en annan maskin men dewalt kunde inte leverera så dom fick sälja dessa för samma pris istället!!
 
  • Gilla
snowjim
  • Laddar…
hsd
Expert tar över medimarkt, så håll ögonen öppna då det kan bli utförsäljning där med
 
  • Gilla
rastlos
  • Laddar…
Bra pris på vissa arbetshandskar här - ungefär halva priset på Guide jmft med tex Bauhaus för det som reas ut nu:

http://www.ullaredlantman.se/arbetshandskar/

Fyller på mitt förråd av standardvantar jag använder för olika saker....
 
  • Gilla
Lungebo och 8 till
  • Laddar…
Inlägg som inte var länkar med tips är raderade. Detta är länktråden, diskussioner tas i diskussionstråden. Att dela upp trådarna i två delar var en åtgärd som kom efter ett stort antal förslag i den riktningen. Kanske väljer vi något annat i framtiden, men just nu är det detta som gäller.

Detta skall ej diskuteras i denna tråd, skicka mig ett PM eller starta en tråd i feedback för diskussion om saken.

//Mod
 
  • Gilla
dokimazooo och 6 till
  • Laddar…
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Stensatte 30m2 ifjol och köpte röda med gummerad svart insida, latex, på bauhaus. Billiga. Hittar inte artnr. Skönt med bra grepp och snabbtorkande vid blött väder. Slet ut många, men det varevärt.
 
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.