1. Under vakuum.

Cool-kitchen-assessory-that'll-make-your-friends-jealous; or as they say in French - suis vide.
 
1. Under vakuum

Jag har "stått och stampat" på samma ställe lite för länge vad gäller min matlagning. En sådan här manick skulle nog ge mig en knuff i rätt riktning...

/C
 
Svar: 1

Hade varit perfekt nu när mycket tid går åt IVF och hundvalp
 
Svaret är Under vacuum.
Jag gillar verkligen att experimentera i köket och äger en vaccumförpackare som man behöver för att det skall bli riktigt bra!
 
1. Under vacuum

Skulle vilja överraska frugan med denna, tror man kan göra fantastiskt goda grejer med den...
 
Svar: 1. Under vacuum

Motivering: Jag tycker det är super kul att experimentera med nya smak-kombinationer när jag lagar mat och mina smaklökar drömmer redan om vilka kulinariska upptäckter jag skulle kunna göra med Sansaires Sous Vide-Maskinen :D
 
Svar: 1. Under vacuum

När jag var i väg på jobbresa för två år sedan så åt jag kött gjord med en sådan. Det bästa kött jag någonsin ätit. Vill uppleva den känslan igen. Så låt mig slippa sitta och gråta över jag inte får äta kött gjort på detta vis igen.

Vill kunna bjuda alla på denna smakupplevelse.
 
Svar 1 under vacum

Skulle varit perfekt med en ny maskin till vårt nya renoverade kök. Sen kan man ju låta den sköta jobbet så kan man lägga mer tid till renoveringen av resten av huset under tiden
 
Svar. 1

Någon mästare i köket kan jag inte skryta att jag är så den kan någon annan vinna som är e fena på sånt. Men jag blir gärna den första förloraren dvs 2:a pris för det är nåt som jag är bra på att sitta i soffan och dega då kan jag ha en bra ursäkt att sitta i soffan en stund till.
 
  • Gilla
EI30-SaC
  • Laddar…
Svar: 1.
Motivering: Med denna grej på spisen blir det smaskigt kött från kon eller grisen!
 
Svar: under vacuum (1)

Stressa från jobbet och stå i kö, med tunga kassar pulsa hem i snö.
Vill ej gråta av trötthet i middagstid, det slipper man med Sous vide
sen koppla av med massagekudde i lugn och frid!
 
Svar: 1. Under vacuum

Motivering: hade aldrig sett denna innan, trots jag älskar matlagning. Blir nyfiken, lockad och inspirerad! Lyx-Matlagningen har dock fått stå åt sidan under husbygge och graviditet! Men så intressant!
 
Svar: 1. Under vacuum.

Motivering:
Nu ska vi snart börja renovera både vårt hem och sommarstuga,
då gäller det att man även i köket har verktyg som heter duga.
Sen är det också min tur att få vara hemma och ta hand om sonen,
(f*n, det känns nästan som om det vore lättare att fara till månen).
Så är det ändå en sak jag hoppas jag ska få höra,
min son som säger – ”jag vill ha mina köttbitar möra”.
Att få god mat efter jobbet tycker frugan är en hitt,
därför vore det ju toppen med denna Sous Vide!
 
1. Under Vacuum
2. Ett smidigt sätt att kunna laga mat till ett perfekt resultat med minimal insats. Under tiden den lagas kan man göra så mycket annat eller kanske bara ta igen sig om man så vill. Det är i alla fall vad jag skulle göra.
 
Svar: 1 - under vakuum

Att utan luft kunna åstadkomma ett perfekt resultat
låter som en dröm att lägga på ett fat.
Med småbarnsbus som matlagningen distrahera'
Får en sous vide under tiden tillagningen kontrollera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.