harry73
Vilken bänkskiva blev det?
 
Har inte hunnit ta tag i det där, tröttnade lite när det var så svårt att hitta en firma som kan göra på vårt sätt, men vi har precis beställt strömställare iallafall.

http://www.hager.se/produkter/stroe...tik/stroemstaellare-serie-r.classic/59285.htm


Blir lite nytt möter gammalt. Vi hade som mål att flytta under Jan, men jag har haft för mycket att göra på jobbet så inte blivit av. Är väl dags att visa lite bilder kanske på hur det ser ut numer, garderoben och sovrummet är ju klart.
 
  • Gilla
tommib och 3 till
  • Laddar…
Gött med ett livstecken. Klart vi vill se bilder :)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Ja bilder vill vi se :) 👍
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Har inte hunnit ta tag i det där, tröttnade lite när det var så svårt att hitta en firma som kan göra på vårt sätt, men vi har precis beställt strömställare iallafall.

[länk]


Blir lite nytt möter gammalt. Vi hade som mål att flytta under Jan, men jag har haft för mycket att göra på jobbet så inte blivit av. Är väl dags att visa lite bilder kanske på hur det ser ut numer, garderoben och sovrummet är ju klart.
trevligt att du är inne på forumet och renoveringen fortsätter, din tråd har varit kul att läsa när det var lite mera aktivitet.

Du får recensera brytarna. Hager känns ju som de försöker ligga snäppet ovanför många andra i kvalitet, så förhoppningsvis är det lite bättre känsla än i renova... Själv gillar jag gamla svarta infällda pello bäst, både till utseende och känsla... :)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Tackar, kommer absolut komma med intryck om dem här.
 
T
När är det planerat att flytta in?

Nu har det gått mer än tre år sedan ni köpte lägenheten:D
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
tank77 skrev:
När är det planerat att flytta in?

Nu har det gått mer än tre år sedan ni köpte lägenheten:D
De kommer kanske aldrig att flytta dit.
Rätt som det är knackar en liten ättelägg på dörren,
och då flyttar de till ett nybyggt hus i Huddinge :rolleyes:
 
Inga nybyggen här, jag drar gränsen vid 1920 :p

Det är fyra år i april faktiskt. Vi hade tänkt flytta i Jan men haft lite mycket med mina projekt, VR-spel och grejer så inte blivit av.

Går på pappaledighet på onsdag så då kanske man får lite mer tid :p
 
AndersMalmgren skrev:
Går på pappaledighet på onsdag så då kanske man får lite mer tid :p
You wish! ;)
 
  • Gilla
johel572 och 3 till
  • Laddar…
tommib
Ja, var inte detta nummer 2? När jag var ledig med andra barnet undrade jag varför jag inte författade nästa stora generationsroman eller gjorde om hela huset när jag bara hade ett barn....

Lycka till!
 
  • Gilla
johel572 och 3 till
  • Laddar…
fick ju massor gjort sist jag var pappaledig, badrummet tex, farmor passa grabben :D
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
tommib skrev:
Ja, var inte detta nummer 2? När jag var ledig med andra barnet undrade jag varför jag inte författade nästa stora generationsroman eller gjorde om hela huset när jag bara hade ett barn....

Lycka till!
Känner igen det mer än jag är kapabel att uttrycka i skrift.
 
Mitt sidoprojekt börjar bli rätt stabilt också så snart kanske man kan gå ner från 16 timmar arbetsdag till 10 eller så

[video=youtube;fGj2F5pAj8E]https://www.youtube.com/watch?v=fGj2F5pAj8E[/video]
 
Lite mycket vapen där.

Det är nog bra om farmor tar hand om lillen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.