nanowire skrev:
Ångrar att jag bara köpte en!
Solblekt 😀
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
nanowire skrev:
Ångrar att jag bara köpte en!
Köpte den för fullt pris innan jul :/. Men då gick 100kr till rosa bandet
 
Japp, mycket prisvärd såg, köpte en till frun att ha på jobbet på BlackFriday rean.

Nästan så man skulle köpt en till, antingen att lagt på hyllan, eller gett till frun. ;)
 
Bauhaus har en del verktyg som kommer och går på deras lagerrensing. Såg någon bauta stor AEG kap/Ger såg ord. 8995:- till 50-% den var dock använd. Har varit några makita 18v skruvdragare där också. I Sundsvall skall tilläggas.
 
F
Bauhaus Göteborg: Makita 18V skruvdragare (svart-vit) med laddare och 3st 4Ah batterier. Allt i systrainer för ca 2500kr. Borde vara ett jävla klipp.
 
Är Makitas svart-vita deras "amatörserie"?
 
F
Kane skrev:
Är Makitas svart-vita deras "amatörserie"?
Tror inte det är amatörserie men vet faktiskt inte. Jag har en "Makita-blå" proffskruvdragare jag köpte för drygt 3000kr med två 3Ah batteri 2008-2009 och farsan har en likadan fast svart-vit. Det är så vitt jag kan bedömma samma maskin.

Jag är jävligt sugen på en själv. Bra pris för tre feta batteri och en maskin på köpet.




Makita skruvdragare i butik med prisskylt, flera förpackade verktyg och batterier i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Dom släppte vit som någon jubileums färg förut , dom har kört helsvart också.
Ingen skillnad
 
Rosa handsåg från Superior Rosa Bandet hängande på butikshylla med prisetikett som visar 269 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jula Bromma
 
  • Gilla
norrbottenssnickaren och 5 till
  • Laddar…
Fin såg, hade jag inte haft storebror så hade det varit ett givet köp :)
 
logic skrev:
För festoolälskare kan jag tipsa om att deras nya kap-& Gersåg KS60 numera finns i butik! Jag är precis klar med min lägenhetsrenovering, annars hade det varit klockren ersättare till min manuella såg för lister och dörrfoder. Om inte kanske lite väl lyxigt för ändamålet.

[länk]
Ser ut att vara normalpris?
 
richardtenggren
Men du lär tyvärr betala moms också?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.