LsaiboT skrev:
Länk:
[länk]
Klart bitter på att jag missade denna! :mad:
 
schmakita skrev:
Klart bitter på att jag missade denna! :mad:
Vet inte om kärchers wd 6 premium är samma men priset är fint under 2000kr enligt prisjakt
 
Det finns, vad jag antar, är motsvarande grovsug från Stanley på Jula. De hade den sänkt till precis under 2000 kr om jag inte minns fel.
 
andreaslun skrev:
[länk]

Nån som har erfarenhet av den?
nä och vill inte heller :) har nån liknande jag aldrig använt...
 
E
Lime113 skrev:
Det finns, vad jag antar, är motsvarande grovsug från Stanley på Jula. De hade den sänkt till precis under 2000 kr om jag inte minns fel.
Den polska rackaren som ligger på 1200 ordinarie i Polen.
 
andreaslun skrev:
[länk]

Nån som har erfarenhet av den?
Köpte en då de var så billiga, "bra att ha".
Fästet verkar man kunna skruva upp på allt som går att klämma om, jag satte runt en dörrkarm.
Konstruktionen är enkel, lasern hänger i en pendel, på så sätt blir den alltid i våg.
 
13th Marine skrev:
Köpte en då de var så billiga, "bra att ha".
Fästet verkar man kunna skruva upp på allt som går att klämma om, jag satte runt en dörrkarm.
Konstruktionen är enkel, lasern hänger i en pendel, på så sätt blir den alltid i våg.
Även jag har en. Sätter den i bland på ett fotostativ (samma gänga). Funkar bra.
Den är ganska ljussvag så att använda den utomhus i dagsljus på sådant avstånd att den ritar linjer på mer en meter är inte att tänka på. Ska du sätta hängrännor på sommarstugan när barnen är på stranden så behöver nog välja en annan modell
Inomhus fungerar den bra, särskilt när man vet ungefär var linjen finns till exempel i uppsättning av tapeter. Eftersom jag själv oftast inte kommer igång förrän solen har gått ner så har vi aldrig varit något problem för mig.
 
Sjukt billigt!

Bahco handåg Superior 2600 XT 550 mm med erbjudandepris 99 kr, rosa detaljer och Rosa Bandet-kampanj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Raskus skrev:
Sjukt billigt!

[bild]
Ångrar att jag bara köpte en!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.