Svar X 8 timmar.

Har långt kvar innan kåken är färdigrenoverad och klar för inflyttning. Lite bra musik på vägen genom en kompetent ljudlåda skulle ge renoveringen en bättre skjuts

Oisolerad vägg under renovering med staplade isoleringsplattor och byggbråte.
Renoveringsprojekt av rödmålad stuga, täckt fönster, byggmaterial och bil synlig.
 
Redigerat:
Svar: X

Idag när jag åker in på kontoret på helgerna och sitter där ensam och jobbar så hade lite musik gjort mig bra sällskap.
 
Svar: X. 8 h

Trådlöst och sladdlöst ska det va, vill inte snubbla när jag dansar loss vid provning av bjälklaget.... :)
 
Svar: X 8 h
Ute eller inne spelar ingen roll,om jag har en Creative Sound Blaster Roar 2 tar jag bara med mej musiken.
Till vilket renoveringsprojekt vi än har på gång (y)
 
svar: X (8h)
Vore underbart att slippa snubbla över sladdarna hemma! Min kille är snickare och han hade verkligen älskat denna högtalare precis lika mycket !
/E
 
Svar: X. 8 h
Jag håller på att försöka varva ner i livet, landa lite, och göra mer av det som får mig att må bra. Jag köpte mig därför en båt, och njuter av dagar och kvällar på sjön. Det vore dock trevligt med lite musik, då jag ofta är ute själv. Har ingen trevlig musikanläggning att ha med mig i båten. Denna skulle göra allt ännu trevligare! 🛥☀️
 
Svar: x 8tim. Håller på att spackla ett helt hus med frun, skulle vara skönt med en radio så hon slipper höra mig sjunga.
 
Svar X 8h
Skulle sitta perfekt i stugan där man är utan radio mottagning
 
Svar: X 8h.

Skulle verkligen behöva den här pärlan då min gamla stereo gått sönder... Har ett helt kök att montera...
 
Svar:X
Då jag snart är klar med grunden till mitt garage som jag sen ska bygga i lösvirke så vore det ypperligt med lite go musik till bygget! :)
 
S
Svar X, 8 timmar.

Jag behöver en sån här för att jag alltid spelar musik när jag jobbar, och det vore schysst om det inte bara var min egen röst som fick agera bas. :)
 
Svar X 8 timmar. Project byta golv startar snart. Även om vi är två behövs bra musik som hjälper till att hålla humöret uppe.
 
Svar: X

Musik när man arbetar gör jobbet lättare, roligare och effektivare. Den här är betydligt lättare än att släpa runt en förstärkare och högtalare, som jag gör idag!
 
Svar:x

Efter att ha kämpat med utsidan på vår 45kvm utbyggnad hela sommaren börjar motiveringen tryta nu när det är dax för insidan.
Musik hade varit en bra motivationshöjare!


En nyligen färdigställd 45kvm utbyggnad av en husfasad med fönster och en välhållen trädgård.
 
Svar: X

Finns väl egentligen inget tillfälle när man inte skulle behöva bra ljud. Renovering, fest, slappa dagar på altanen.... osv
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.