Ta med dig musiken när du renoverar

Person som sitter på en bänk och håller i en bärbar Creative Sound Blaster Roar 2 bluetooth-högtalare.

Denna veckan har du chans att vinna den populära och prisade bärbara bluetooth-högtalaren Creative Sound Blaster Roar 2. Med fem högpresterande högtalarelement och inbyggd subwoofer ser du till att dina favoritlåtar spelas upp i bästa kvalitet samtidigt som du snickrar på ditt renoveringsprojekt. Veckans vinnare kan kasta sin gamla radio och tar hem en Sound Blaster Roar 2 i valfri färg samt medföljande snabbladdare.

Totalt värde cirka: 1 900 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna Creatives bluetoothhögtalare.

Fråga: Hur länge kan du lyssna utan laddare?


1. 6 h
X. 8 h
2. 600 minuter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 september

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Creative. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Creative för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Jan-O
  • Laddar…
richardtenggren
Svar: X. 8 h

Skulle passa perfekt nu i vår renovering, att slippa spela upp via telefonen eller sjunga själv, vilket är de alternativ som finns idag, möjligen skulle grannarna och tjejen uppskatta det med.
Sen skulle den ju platsa rätt bra på kontoret också, det blir ju inte det bästa ljudet direkt när man spelar musik på en dockad och stängd ThinkPad. :)
 
Svar: X - 8 h

Vinner jag denna så går den direkt till sambon som idag besudlar min ljudanläggning med P3 dokumentär (!!!!).

Att renovera/pilla/jobba till ljudet av AC/DC, ZZ Top eller Steppenwolf gör det enklare att genomlida slitgörat. P3 dokumentär gör det inte.

:|
 
J
Svar: X. 8 h

Motivering: Vinner jag den här så kan jag äntligen lyssna på min musik i hobbyrummet med bra kvalité! :)
 
Svar : X 8h

Denna hade ju varit klockren för mig. Håller på med ett tillbygge och saknar verkligen att kunna lyssna på musik under alla timmar man lägger där, med lite musik hade man kanske kunnat få ut sambon där också!!

// Henrik
 
D09
Svar x

Motivering

Njuta av den globala uppvärmningen med Gyllentider på hög nivå medan man är uppe och härjar på byggställningen :)
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar: x, 8 h
Den skulle vara förträfflig eftersom jag alltid får min Bose "lånad" av tonåringen hemma, som nyss börjat intressera sig för musik. Riktig musik; Zeppelin, Bowie, Jam, Who, Pink Floyd, Nirvana, Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Hendrix, och en massa annat. Stolt far.Jag tittar på tonåringens playlists ibland och kommer ihåg hur det var när intresset vaknade. Om jag kunde få spela lite själv också...
 
Svar X

Tänk att få stå på sträcket och mura med musik 8h om dagen!
 
Svar X
Perfekt ute på landet i höst när alla löv ska krattas ihop då kommer det gå som en dans :)
 
Svar 8 h

Vore toppen både när man snickrar på huset och för festen på verandan.
Tänk att få sin favorit musik och slippa P3.
 
Svar: X. 8 h
Skulle passa bra för en musikintresserad som vistas på olika platser
 
Svar: X (8h)

Jag minns när jag skaffade mitt första ljudkort till datorn, ett Sound Blaster 16, och drog igång Doom. Wow! 20 år sen är det nu. Jag vill ha lite soundblasternostalgi.
 
GustavN
Svar: X - 8h

Vill ge mig själv en perfekt gåva, med mycket njutning kan jag lova, sätta mig tillbaka lyssna och njut, så orkar jag med vardag till slut!

(Kommer användas i mitt nya hobbyrum som byggs nu)

punktslut, tack för mig =)
 
Svar x

Jag håller på med en bilrenovering så det blir mycket tid i garaget så med ett bra ljud så kan jag ta bort gamle radion som har svårt att behålla rätt frekvens
 
Svar X (8h)
Då jag är hemma och renoverar i garaget själv, så är det tyst dagarna i ända, jag har ingen att prata med heller, så det skulle vara riktigt skönt att få höra någon bra musik.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.